< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

vi odlucujete ali ga ne brisem

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Vrbanka(nekad naj frendica)
DodO
Lucija
IvAnA tRnOvCiCa
MaLeNa†
LuAnA

NeS oKoNjU sLiCnOm MeNi

ime:luka(ne koristim ga,mrzim kad me tako zovu)
prezime:znate
nadimak:ObAd
razred:8b4ever (padat cu stalno ali samo 8b)
slusam:Narodno i tehno (za zivce)
treniram:drkanje i kosarku(samo da trcim)
stanje:ne pusim
frendovi:lux,lac.strux,cic,jozo,lovro
frendice:joka,lu,mo,dora,ovca,nina
,karla,dea (ima ih ko u skoli)

MsN:naravno lukao@net.hr

NaJ pJeSmA zA nAs UzRaSt


petak, 02.11.2007.

JeDaN tUzAn DaN a JeDaN HePy

jucer su sam bio na groblju sve je bilo dobro sreo eke lu i eke mo , i na kraju idemo mom bivsem frendu koji je umro a ja debil zaboravio di mu je grob skoro sam se pretuko svijecemo po glavi ali dans je novi dan tako jeben bio
sad cu vam bolje ispricat.....
ukrali smo 5 stiropola po 5m i tukli se ja sam sav krvav nemrem hodat a vrhunac je kaj sam skocio na pexa i on se pomako i stao na govno joj tjeo sam se fakt onda ubit i to je sve kod mene svima veliki kiss i bye



| komentari (157) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.