O A Z A M I R A

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (13)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (9)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Posjetitelji:
Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

U svijetu još ima
mnogo mjesta za dobro,
samo ga treba činiti.

Georges BERNANOS

Nešto o meni
Image Hosted by ImageShack.us

sretanLik koji voli misliti svojom glavom, dobar frend koji se baš nekim slučajem strašno fura na duhovnost

OPIS BLOGA
Image Hosted by ImageShack.us

Blog koji nastoji biti poticaj na autentičnije življenje vjere, to je ujedno i mjesto osmišljeno kao oaza mira i molitve, u kojemu možete pročitati, kratke molitve, poticajne duhovne tekstove, meditacije, pjesme i slično.

Blog uređuje filippoblu!
Image Hosted by ImageShack.us

e-mail: oazamira@gmail.com


LINKOVI
Image Hosted by ImageShack.us

LINKOVI BLOGOVA
NOVA OAZA MIRA wave
pater Luka Rađathumbup
GOXI:-)
zajednički katolički blog
Hrvoje
Isuse volim te
Palotinci
Sluga Božji Ivan Pavao II Veliki
Mir Vama
marijancicin blog
Prostor Duha - blog
dobro i pozitivno
vedjak
rain or shine
darkparadise

Image Hosted by ImageShack.us

KATOLIČKI LINKOVI

Bogoslovija
FRA3
OPUS DEI
Zupa sv. Jakova, Medjugorje
Karmel
Prostor Duha
kriz zivota
katolici
KUMI - mladi katolici u Istri
FRAMA
SKAC
HKR
Radio Marija
Radio postaja Mir Medjugorje
GLAS KONCILA
UPT - knjige
VERBUM
TEOVIZIJA
Katolicki tjednik
IKA
Hrvatska Biskupska Konferencija
Djetesce na sunasce
Vojska Bezgresne
Katolici na djelu

Image Hosted by ImageShack.us

SURFAJTE I MOLITE

Biblija
Časoslov
Katekizam
Meditacije za krunicu

Strani katolički linkovi

catholic.com
catholic.org
Vatikan
The Work Of God
Celebrate Life

20.06.2006., utorak

TAKO KAKO JEST DOBRO JEST

Promatraj prvo kako Bog ostvaruje svoje djelo stvaranja svakog trenutka – svakog trenutka on je prisutan u svakom od svojih stvorenja i neprestano ga dalje oblikuje. Mi, kad govorimo o stvaranju, obično se zadržavamo na njegovu početku, na evoluciji bića ili nekom trenutku u djelu stvaranja. Bog neprestano stvara.

I onda kada odrastamo i sazrijevamo Bog na nama svakog trenutka ostvaruje svoje djelo stvaranja iz ništa. Oganj njegove strastvene stvaralačke ljubavi u jezgri moga bića neprestano oblikuje moj nastanak, gradi moje biće.

Bog stvara konkretnog mene, ne nekakav opći princip po kojemu bih tek mogao nastati. Izabire konkretno vrijeme i konkretni prostor, konkretne roditelje, konkretni temperament i karakter, konkretne osobne vlastitosti. Sve to svakog trenutka ugrađuje u moje čovještvo i moju osobu te gradi i oblikuje mene.

Bog stvara iz čiste ljubavi. To znači: Bog želi podijeliti svoju ljubav, želi da drugi budu voljeni i da sami ljube. Meni je podario razum i slobodu. I ja mogu voljeti Boga, moga Stvoritelja, kao što on ljubi mene.

Kad me pozvao da oživim ove svoje posebnosti i karakteristike, duboko u moju osobu – kao konkretni izraz svoga nadanja za mene – Bog je ugradio originalni plan za mene. Temeljni zadatak moga života sastoji se u tome da otkrijem u čemu se sastoji ovaj originalni Božji plan za moju osobu i moj život.

Ako izrastam u osobu kakvu je Bog želio, potvrđujem na djelu Božju moć i Božju slavu. Cilj ljudskoga života i jest Božja proslava. Osoba nije drugo nego očitovanje Božje slave. Kada znam tko je Bog i tko sam ja i kad u životu potvrđujem ovu spoznaju, onda slavim Boga ujutro, hvalim ga o podne, i pjevam mu uvečer i svim snagama nastojim ostvariti nadu koju je Bog u mene stavio.

Sva stvorenja (živa i neživa) u sebi nose posebni Božji plan što ga Bog preko njih želi ostvariti. Ja se nalazim među takvim stvorenjima i pomoću njih nastojim ostvariti onaj plan što ga je Bog namijenio meni. U tom smislu koristim se njima ili ne koristim, uživam u njima ili ne uživam – sve ovisno o tome koliko mi pomažu ili smetaju u ostvarenju plana što ga je Bog namijenio meni.

Čak i u ovakvom poretku stvari Stvoritelj poštuje našu slobodu: mi možemo birati – prihvatiti ili ne prihvatiti ovaj poredak, uskladiti se s njime ili ga rušiti. Ako se odlučimo za rušenje Božjega plana, postajemo širitelji pustoši na zemlji. Bog to sigurno zna dok nas stvara. No, on nas i dalje u ljubavi iz trenutka u trenutak stvara i nada se da ćemo ipak nekako shvatiti i prihvatiti poredak stvari što ga je on kao Stvoritelj uspostavio i da ćemo shvatiti i prihvatiti njegov konkretni plan za nas.

Božja volja jest naš mir. Ne mir tišine i smrti, nego mir skladnog i dinamičnog poretka utemeljenog na ljubavi u kojemu nastaje naše čovještvo i u kojem se uvijek nanovo potvrđuje naša osoba. Takav poredak Bog želi uspostaviti na zemlji.
- 08:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #