Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 16.07.2006.

i.. da..

vjetar u kosi,
pusti
nek život te nosi,
raširi ruke,
udahni šačicu mira,
otplovi daleko
u noć
dok harfa potiho svira..
vjetar u kosi
i tanka sreće nit,
zagrljaj na kraju svijeta
i života ovog bit..
nek me nosi
vjetar u kosi
prostranstvima ovim
do beskraja,
do mjesta
bez početka i kraja..


*kabriolet!

16.07.2006. u 21:14 • 3 KomentaraPrint#

petak, 07.07.2006.

zašto plačem?

SARAH CONNOR LYRICS

"From Sarah With Love"

[Verse 1:]
For so many years we were friends
And yes I always knew what we could do
But so many tears in the rain
Felt the night you said
That love had come to you
I thought you were not my kind
I thought that I could never feel for you
The passion and love you were feeling
And so you left
For someone new
And now that you're far and away
I'm sending a letter today

[Chorus:]
From Sarah with love
She'd got the lover she is dreaming of
She never found the words to say
But I know that today
She's gonna send her letter to you

From Sarah with love
She took your picture to the stars above
And they told her it is true
She could dare to fall in love with you
So don't make her blue when she writes to you
From Sarah with love

[Verse 2:]
So maybe the chance for romance
Is like a train to catch before it's gone
And I'll keep on waiting and dreaming
You're strong enough
To understand
As long as you're so far away
I'm sending a letter each day

[Chorus]

[Last chorus:]
From Sarah with love
She'd got the lover she is dreaming of
She never found the words to say
But I know that today
She's gonna send her letter to you

From Sarah with love
She's gotta know what you are thinking of
'Cause every little now and then
And again and again
I know her heart cries out for you

From Sarah with love
She'd got the lover she is dreaming of
Never found the words to say, ahh
But today, but today...

From Sarah with love
She took your picture to the stars above
And they told her it is true
She could dare to fall in love with you
So don't make her blue when she writes to you
From Sarah with love

[Coda:]
So don't make me blue when I write to you
From Sarah with love

07.07.2006. u 00:33 • 7 KomentaraPrint#

četvrtak, 06.07.2006.

Znate li vi tko sam ja?

Djelatnici na salteru Zagrebackog Aerodroma bi trebalo odati prizanje na duhovitom i inteligentnom odgovoru putniku koji je avionom trebao letjeti, u najboljem slucaju, u prostoru za prtljagu.
Evo sto se je dogodilo:

Zbog bure, let na relaciji Zagreb - Dubrovnik je otkazan. Vodic jedne turisticke agencije je na salteru radio re-booking za svoju povecu grupu nestrpljivih putnika, kada se jedan ljutiti gospodin progurao do saltera. Bacio je svoju kartu na pult i uzviknuo:
"Ja MORAM biti na ovom letu i to u PRVOJ KLASI!".
Djelatnica na salteru je odgovorila:
"Gospodine, zao mi je, prvo moram napraviti rezervacije za grupu ljudi koja ceka, ako budete strpljivi sigurna sam da cemo vam na neki nacin moci izaci u susret".
Ljutiti gospodin nije bio nimalo impresioniran i upitao je:
"ZNATE LI VI UOPCE TKO SAM JA!?".

Bez okljevanja, djelatnica na salteru je uzela mikrofon i rekla:
"Molim cjenjene posjetitelje Zagrebackog Aerodroma za trenutak paznje. Na terminalu za domace letove imamo putnika koji ne zna tko je. Ukoliko bilo tko moze pomoci u otkrivanju njegovog identiteta, molimo hitno da se javi na salter broj 2".
Usred histericnog smjeha putnika koji su cekali u redu, nestrpljivi gospodin je bjesnim glasom dobacio djelatnici terminala:
"Jebo te ja!"
Na to je ona ljubazno odgovorila:
"Zao mi je gospodine, ali i za to cete trebati pricekati u redu"


hehe

06.07.2006. u 14:04 • 3 KomentaraPrint#

srijeda, 05.07.2006.

..oj rutino, dobro ti jutro!

zvoni mi mobitel i automatski ga uzmem u desnu ruku, stavim mobitel na desno uho i javim se.
kada ujutro iz ormara vadim odjeću, prvo otvorim lijevo, a onda desno krilo ormara.
kad perem zube, krenem od desne strane..
maskaru stavljam ovim redoslijedom: desno gore, lijevo gore, lijevo dolje, desno dolje... (iznimno:prvo desno pa lijevo oko)
rumenilo stavljam prvo na lijevi obraz..
sve novine krenem čitati od horoskopa (!!).. (u koji, usput, baš i ne vjerujem..)
NIKAD ne čitam kraj neke knjige, pa onda redom, kao puno ljudi koje poznajem.. eventualno ono iza na koricama..
kad spustim kućni telefon (bežični) obvezno par puta pritisnem tipku za spuštanje, bez obzira što znam da je samo jednom dovoljno..
svaki telefonski poziv završavam riječima: aj uživaj...
uvijek obujem prvo lijevu cipelu (rolu, tenisicu...)
isto tako prvo lijevu nogavicu hlača...
prvo lijevu ruku na majici..
lakiram prvo nokte lijeve ruke...

i još mali milijun stvari koje ZNAM da uvijek (ili gotovo uvijek) tako radim.. vjerujem da svi imamo tako neke male rutinice, kojih nismo ni svjesni..
i kad o tome počnem razmišljati, osjećam se malo kao da nečemu robujem.. zašto bi to moralo biti baš tako?
ili je to uistinu samo moć navike?
ne bih znala.. ali znam da se većina toga nikada neće promijeniti...

05.07.2006. u 13:52 • 3 KomentaraPrint#

utorak, 04.07.2006.

"...samo neka lopta bude okrugla..."

evo dok čekam da počne tekma italija-njemačka, nešto razmišljam.. gledam te isklesane apolone koji trče terenom, pa se sjetim sebe i mojih frendica kako nam se (samo ponekadwink) dogodi da malo jel.. cvilimo hehe za nekim nogometašem..
ima tu više skupina komenara..
recimo:

1. oni površni komentari tipa "uh, šta bi mu radila..."
što tu reći? da, radila bih mu svašta.. u teoriji.. a u praksi? zar bi stvarno ja nešto radila tamo nekom liku koji izgleda (budimo realni) jako dobro, ali je vjerojatno umišljen do bola, sve one sličice koje vidimo jesu retuširane, našminkani su (hehe, jesu..) i većina je umno zaostala (čast iznimkama...)
2. "ja ga vooooliiim..."
ma koga? tog narcisa što trči terenom? daj dobro je..
3. "da mi je udati se za nogometaša..."
ha ha ha.. brzo bi se sve cure predomislile.. opet ću reći ČAST IZNIMKAMA, ne možemo samo tako globalizirati, al nije slučajnost da nogometaši i manekenke idu zajedno.. beckham i vicky (ok, nije ona baš manekenka, al i to njihovo pjevanje je bilo uspješno više zbog izgleda nego pjesama..), dino drpić i celzijuska.. i još hrpa primjera.. nogometaši i manekenke su stvarno "na razini"... mislim da ovo nije potrebno komentirati.. dakle - cure, ako mislite biti s nekim kome morate objašnjavati pola pojmova iz rečenica koje koristite - slobodno...
4. "nogometaši imaju puuuno para..."
da, al ne svi. i većina je turbo glupa, bez škole i ičega, a usput su i turbo rasipni. i dakle ako ne zarađuje dovoljno da mu to bude dovoljno za ostatak života (dakle ako nije sad baš FACA), dovoljno je da se ozlijedi.. i eto ti ga.. kao da će mu ono sve bogatstvo trajati vječno.. moš mislit..

-pa se vi ložite na nogometaše..
ne kažem ja ništa za komentare, i meni se oni sviđaju wink, al daj, pa ne mislite valjda sve to ozbiljno??

x x x
i tako ja to napišem vama, kad počinje tekma.. i onda sam ga ugledala.. cannavaro. =)
znam ja sve to gore, samo.. cannaaavaarooo... cerek

a hebi ga..
ja sam još samo jedno malo munjeno žensko..
nije da patim, al teško mi je gledati te nogometaše.. al ne patim za njima hehe..
ovo je samo mala viroza..
neki ljudi su zbilja bolesni.. kronični nogometitis (grana: frajeritis..) naughty







...ništa neću reći... =)

04.07.2006. u 20:43 • 2 KomentaraPrint#

hehe

Brizni roditelji, magazin za pismene Bre! pomaze vasem diki & ponosu da dobije prelaznu iz maternjeg jezika.


LEGENDA:
* kul
** smara
*** smara nevidjeno
**** sranje do bola
***** obavezno nabavite opravdanje



ROMEO I JULIJA **
Romeo i Julija su zabari iz Verone i oni se smuvaju. Medjutim, matorci su im veoma zajebani i oupste se ne gotive jer rade isti biznis ali u razlicitim ekipama (kao Verona i Kjevo). Zent im je da ih ne provale i da im ne ukinu kintu pa se vidjaju tajno. I tako na pedeset strana oni kao nesto kriju i kenjaju jedno drugom kako se vole a ne karaju se. Na kraju, jednom prilikom upadnu u los trip i roknu se.

ZLOCIN I KAZNA ***
Neki student je stalno bez filera jer mora da placa stan, posto je ispusio za mesto u studenjaku. Jednom prilikom je bio u bedaku, pa je uletio kod neke babe, pune ko brod na gajbu i overio je. Posle je uleteo u frku sa samim sobom, jer se plasio da ce murija da ga provali. U stvari on i nije bio neki krimos vec picketina pa se na kraju sam prijavio muriji.

ILIJADA **
Ta Ilijada traje ko gladna godina. Vodja jedne ekipe mazne ribu od vodje druge ekipe. Onda ovaj prvi, da ne ispadne jajara skupi ortake i opkoli ih ko Babo Sarajevo. Ali ovi prvi ga ispuse, onako zestoko, jer su ovi drugi bili ko jaja spremni. Onda jedan tip smisli kul foru da zajebu ove druge. Satro, kao boli ih kurac za ribu, vazan im je biznis koji moze da se sjebe zbog nastale frke. Da pokazu da su iskulirali, oni odu i ostave sleper cigara drugoj ekipi u kome su sakrili deo ekipe. Ovi prvi su pomislili da su ih sjebali i poceli su da slave. Kada su se ponapijali i udrogirali, ovi drugi su izleteli iz slepera i najebali im se keve ko u Mortal Combatu.

RAT I MIR *****
Pre dvesta godina Francuzi krenu na Ruje i dodju do Moskve (kao u Pancer Generalu). Onda je dosla zima i Francuzi se posmrzavaju ko picke i onda se napasu muda Rujama ko zec kelerabe. Knjiga ima soma strana, tu ima i neke ribe, zurke, zvacu nesto, njesra sve vreme.

PROCES *****
Tipa uvate drotovi bez razloga i drkaju ga kroz celu knjigu i na kraju ga sjebu do koske.

NECISTA KRV *
Tipa ozene starijom ribom. On provali da je njegov cale ziguje, sto ga totalno sjebe. Cela knjiga je seks, samo tako.

04.07.2006. u 12:26 • 2 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 03.07.2006.

stajala sam na raskrižju..
sama..
napuštena..
na kraju svijeta, i ostavljena..
boli opijena..
tuga neshvaćena..
ruka tvoja pogledom probodena
mržnja tek rođena..

nisam kriva..

zaista..

03.07.2006. u 22:03 • 2 KomentaraPrint#

još jedno kišno jutro... i besmislen pokušaj...

dani se vuku
i kiše padaju,
noći su bez kraja,
u tami obrisi tvoji nestaju...
ovo je još samo par stihova
za onoga s kraja beskraja,
za onoga s očima od smaragda,
za onoga za kim umirem ja...

03.07.2006. u 09:25 • 5 KomentaraPrint#

nedjelja, 02.07.2006.

...


... jel vas ikada netko jako razocarao?
mene nije. život mi je onako super. okružena sam ljudima koje volim i za koje mislim da vole mene. i uopće ne dovodim u pitanje to međusobno "prijateljevanje", povjerenje i sve ostalo što ide s tim..
uzimam sve zdravo za gotovo. da je život lijepa stvar koja mi se dogodila i sve je med i mlijeko...
i onda se u jednom danu razočaram u tri osobe.. a sve tri su tu svaki dan, znaju me dugo, i vrlo su mi bitne..
jednoj povjerim neke vrlo intimne detalje, da bi dan nakon toga (u mojoj prisutnosti) ona pred još dvije osobe to izvalila! i to na najbanalniji mogući način.. kako moje osjećaje koje sam joj rekla riječima prikazati u par riječi? vidjela sam kako...
druga osoba naruši moju privatnosti... ili se bar našali na račun toga.. što me totalno pogodi...
a trećoj vjerujem kao nikome do sada.. ili sam bar vjerovala.. da bi ispalo da mi laže.. ili mi ne laže? ne znam više.. možda mi laže da mi ne laže?
i nekim prijetvornim metodama dolazi do onoga što želi.. tipa: "ma samo ću ovo..." a ne bude samo ovo...
i tako..
3 vrlo bitne osobe..
u koje sam izgubila povjerenje..

a uz sve to gubim i prijateljicu..
zbog dečka više joj nitko nije bitan..
njega je stavila na prvo mjesto..
ispred svih nas (prijateljica), mame, škole..
i ništa joj nije više bitno..

a ja se osjećam jadno. osjećam se samom.. ili je to samo jer je danas glupi kišni dan...?
ne znam..

znam samo da me ove srcedrapaljke diraju u pravo mjesto..

02.07.2006. u 15:08 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

moj svijet.. daleko.. od svih..





Free Hit Counter

xy

Blog.hr

Nekako s proljeća
Uvijek meni doluta
Neka čežnja tamna
Tiha mudrost davna
Spuštam ja stare kofere
Na perone sudbine
To je miris zrelih godina
Moj kaput baš je težak najdraža

Nekako s proljeća
Ja se sjetim starih drugova
Probude se u meni
Svi derneci pijani
Tad nosim stare cipele
One znaju moje ulice
To je boja crnoponoćna
Moji koraci baš su teški najdraža

I OPET TAJ OSJEĆAJ SAMOĆE
KAD NEĆE NIKOG MENE KRENE I HOĆE
I OPET MRAKOM SVOJE PJESME BOJIM
PIJAN OD ŽELJE ZA USNAMA TVOJIM

SAV SAM TI OD LUDILA
NEKAKO S PROLJEĆA

Nekako s proljeća
Sjeti mene nepravda
Na pobjede poraze
I sve lažne obzire
Napravim račun praštanja
Popijem pusta maštanja
To je ukus lijepog kajanja
Moji kapci baš su teški najdraža

Nekako s proljeća
Noć mi oči otvara
Nemam san da uhvatim
Nema dana da ne izgubim
A hoću, da te vodim ja
Tragom sunca, jugom maslina
To je dodir bedara
Moja dušo baš te voli najdraža

SAV SAM TI OD LUDILA
BEZ TEBE S PROLJEĆA