*God Put A Smile Upon Your Face*

02.07.2006., nedjelja

***Ljeto nije moglo BOLJE početi.....***

Ajm beeeek......!!!!!!!! wavewavewave

Ah, što reći.....osim da je proteklih tjedan dana možda bilo najboljih tjedan dana u mom životu...

Svako novo jutro donosilo je nove avanture, nova poznanstva, nove uspomene...

I dok sad sjedim, slušam David Graya i kroz prozor gledam ovaj kišni i tmurni Zagreb, suze mi dolaze na oči no..............želim natrag..........................

Sedam nezaboravnih dana sa moje dvije najdraže prijateljice....
Cure, ***HVALA*** vam na svemu.........

Ne sjećam se kad mi je zadnji put bilo ovako **lijepo**...

I najobičniji doručak smo mi pretvarale u zabavu...roflnjami
Gotovo svaka minuta je bila uspunjena nečim što je vrijedno pamtiti zauvijek...yesyesyes

Materijala imam za slijedećih 100 postova.....hi hi hi....rofl

Ni sama ne znam otkud da počnem....

Naša odredišta....
**Šibenik-Murter-Jadrija-Primošten-Srima**

Kupale smo se, sunčalecool, smijale....roflroflrofl
Igrale picigin...
Odbojku na pjesku...thumbup
Upoznale jednog predobrog blogera (znat će onyesyes)...
Nenormalno puno jelenjaminjaminjami, a ipak ostale sexynaughty....(khm khm...rofl)


Pjevale smo, plesale...
Opijale se cedevitom...party
Bježale od šišmiša...rofl
Budile se uz pijetlove i purane...bang
Čekale izlazak sunca u 4 ujutro...lud
Glumile duhove i plašile mještane...ludlud
Doručkovale u 5 ujutro i pritom umirale od smijeha...ludludlud
Obišle pola Jadranske obale vozeći se busevima...yes
Gubile japanke...wink
Išle na noćno kupanje...thumbup
Jele palčinke s nutellom i kokosom...njami
Pizzu s plodovima mora...njami
Padale u busevima...rofl
Pohale piletinu i radile omlet...njami
Flertale sa susjedima naughty....hi hi hi...roflrofl
Sprijateljile se sa Šibenskim psima...yes
Imale pravi horor kad je nestala struja...eekeekeek

Ali nešto što će mi zasigurno ostati u sjećanju....je prijateljstvo sa dvije predobre osobe....sa dva Kanađana koje vjerojatno više nikad nećemo vidjeti....nonono
Takve se osobe rijetko sreću i ne mogu vam ni opisat kako sam sretna cerekšto smo ih upoznale...
Njihova vanjština i bjelina njihovih zubiju mouthwash odmah su me očarali dead (posebno jednog cerekod te dvojice), ali ostala sam zapanjena kad sam shvatila da je njihova nutrina čak i ljepša...
Sa njima smo provele dva predivna dana koja ću uvijek pamtiti....yesyesyes

happy me :), Sunčeko...najiskrenije se nadam da ćemo ovo jednoga dana opet ponoviti...........yesyesyes

Puuuuuuuuno vas voli vaša Nuttie............kiss

- 15:29 - Uljepšaj mi dan :) (24) - Pih....kako da ne :) - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Something about me...

Blogići koji su mi prirasli srcu :)