*God Put A Smile Upon Your Face*

21.06.2006., srijeda

***Moja naaaaaaaajveća ljubav***

Ako nešto volim na ovom svijetu, onda volim more........cerek

Iako sam ja maaalo gradsko djetešce, dalmatinska krv se bljučka u meni...yes

More...cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Svaki me put iznova razveseli i opčini svojom ljepotom...dead

Ne mogu riječima opisati koliko ga volim....cerekcerekcerek

I kako jedva čekam dan kad ćemo se opet sresti...
I znam da ću se opet, kao i svakog ljeta, osjećati kao malo dijete kad ga vidim....pa kad uostalom, to i jesam....rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I žao mi je što ovog ljeta nećemo svi skupa ići na more....no
Jer nema mi ljepšeg osjećaja od tog....

Vozimo se u našoj sivoj zakuhanoj Mazdici bez klime....svi prozori otvoreni...
Marley nam glasno pjeva, i mi s njim....
Papamo lisnata od višnje njami i pijuckamo party colu iz limenke....
Dosta nam je vožnje, umorni smo, znojni i guze nas bole od sjedenja...
Ali naše glave naslonjene na prozorska stakla i osmjesi na licima su nešto što se ne zaboravlja....

Jaaaaako puno volim svoju obitelj i stvarno sam sretna što me roda baš njima donijela....kiss
I veselim se što ću vidjeti mamu kako bezbrižno na našoj terasi rješava križaljku i tatu kak skače u more i peče lokarde ispod palme....
I veselim se salati od domaće paprike i paradajza...njami
I onim sunčanim vrućim jutrima s mirisom mora u nosu....
I veselim se smokvama iz dvorišta....njami
I piciginu...naughty
I izgorenim leđima....cool
Tuširanju ispod breskve....
Bosim nogama....
I cvrčcima....
Šarenom suncobranu..........
I gušterima...
A i trajnom mlijeku u čokolinu........njaminjami


Bože, kako se ***veselim***.....................




- 21:53 - Uljepšaj mi dan :) (31) - Pih....kako da ne :) - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Something about me...

Blogići koji su mi prirasli srcu :)