nutrina

ponedjeljak, 29.06.2015.

ZABRANJENA LJUBAV


Izronila si u uraganu strasti
I pobijedila poštenje.
Što si ovo učinio od mene?
Iskidao si me na komadiće želja,
Podario mi vulkan zanosa
I gubim se pod tvojim teretom.

Lijepo mi je ovdje.
Odgovara mi teret tvog tijela
Ne, ne skidaj se s mene
Još nije svanulo jutro
Još nije novi dan.

Tvoji poljupci i milovanja
Su ono što želim.
Ne mogu ih se nasititi.
Uživam u strasti divljaštva
U golotinji naših tijela.

Lijepo mi je u tvojoj hirovitosti
U mojoj osvojenoj nježnosti
Dao divlja zvjerka
Želim da ovo potraje još dugo.

Zato nemoj da me ostavljaš u samoći
U ništavilu momenta!
Ali ipak,
Jutro je i odlaziš.
Čeka te druga žena
Ja ostajem sama kao grešnica
S suzom u oku
I sjećanje na zabranjenu ljubav.

Oznake: u dvoje

29.06.2015. u 21:35 • 10 KomentaraPrint#

petak, 26.06.2015.

NE ZAUSTAVLJAJ ME


Ne zaustavljaj me
Makni mi se s puta!
Dozvoli mi da isprovam
Ideale davno zamišljene
Kroz traganje budućnosti.
Pusti me da ostavim
Tešku povjest otraga
Da je izgubim u zaboravu.

Ne zaustavljaj me!
Biti će bolje ako odem
To osjeća moj razum
To osjećaju osjećaji srca
Kao i čitavo moje biće.
Ovaj me put vodi nekud dalje
Da otkrijem svoju sreću,
Da otkrijem nešto nepoznato
Što do sada nisam znala.

To je bila moja tajna
Pa te molim
Pomogni mi i gurni me dalje
Dozvoli mi da izgubim
Sve ono loše šta boli
Onako spretno umotano
U foliju lažnih smicalica.
Odgurni me iz puteljka uskogrudnosti
U vremeplovu traženog prostranstva.



Oznake: pokušaj

26.06.2015. u 00:25 • 9 KomentaraPrint#

srijeda, 24.06.2015.

ČEKAM TE DUGO


Čeka te moja prisutnost
U vapaju osjećaja
U ništavilu vremena.
Ruke pružam k tebi
Ali ti ih ne vidiš.
Pa padam u težinu tjeskobe,
Gubim se u patnji istine
Koja briše putove prolaznosti
I zavlači me
U tamni ćošak težine
Brišući nadu za ono drago.
Tražim samo tvoju sredinu
S tobom u centru izvora blagosti
Za lijek što liječi moje vapaje.

Zato se samo okreni
Osjeti moj pogled i dođi
U moju blizinu, kod mene.
Obgrli me nanovo rođenim
Dražima i nadom
Nježno me pomiluj
Uz traženu strpljivost.
Izbriši moju strepnju
S gumicom poljubaca.
Slomi me u hirovitosti i strasti,
A u zagrljaju nade
Pružu mi šapat podrške.

Oznake: traženje

24.06.2015. u 01:14 • 6 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 22.06.2015.

U PROŠLOSTI


U zagrljaju mog djetinjstva
Plovim dubokim morima
U davninu davno završenu.

Na livadi osjećaja uživam
Obgrljena šarenilom slatkog života
Popunjena slatkim grijehom
Ometana slatkim varkama
Uz gorke greške.

U koljevci prošlosti
Obmami me glupost mladosti
S neizgrađenim karakterom
I osjetim nemir
S titrajem otkucaja srca.

Uz svakodnevnu pjesmu
Gorku melodiju stvarnosti
Probudim se iz sna sjećanja
I pronađem se u stvarnosti.

Istrošene, poznate stare face
Neki nepoznati mladi ljudi
A ja nestajem sasvim sama
Plašt bezvrijednosti me oblači
Pa ja kroz današnjicu guram dalje.

Prebacim se u snove
Budućeg ostatka života
Ispraznog za moja traženja
Koja sam našla i izgubila lutajući tako
Kao prsten s prsta u dubini mora
Kao novac iz džepa.
A ja tražim u nadi
Da pronađem izgubljeno.

Oznake: Izgubljeno se ne nalazi

22.06.2015. u 00:46 • 11 KomentaraPrint#

srijeda, 17.06.2015.

MORE


Okrunjeno si bogastvom ljepote
Uživaš u svom savršenstvu
U neizbrojenim životima
Progutanih tvojom dubinom
Svaka tvoja kap zavređuje posebnost
Preobučena u tvoje plavetnilo
Trpiš okrutnost vjetrova
Koja ti pletu čipku savršenstva
U pjenušavo odijelo
Gdje skrivaš svoje tajne dubina
Neistražene istine kriješ.
Tvoji koralji se mimoilaze
Sa školjkama i morskom tavom
I precizno ti šaraju dno.

Sunčeve strijele te krase
Perlicama što obasjavaju valove
Brodovi ti režu površinu
Britko kao nož tijesto.
Obdaren si bogastvom
Dok ti tajne nisu otkrivene
Pokazuješ ljepotu svijetu
Koji nedovoljno vidi tvoju raskoš.

Često si prirodni liječnik bolesnima
Prelijepi naš Jadrane
Bogat otocima velikim i malim,
Poluotocima, uvalama i zaljevima
Dragama i rtovima,
Najljepše si more svijeta.
Ali tvoji hirevi
Ponekad jako okrutni
Lome srca i duše mornara,
Slomiš dušu majci
I srca žena i djece.
Uvališ ih u sjetu i tugu
Kroz sjećanje za čitav život.
Ljudima si željan
Pa im pruži mir i odmor
Kroz razne igre
Da te osjete kao bogastvo prirode
I uživaju u Božjoj blagodati ljepote.

Oznake: more

17.06.2015. u 01:33 • 18 KomentaraPrint#

utorak, 16.06.2015.

UŽIVANJE S TOBOM


UŽIVANJE S TOBOM



< lipanj, 2015 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2016 (1)
Prosinac 2015 (1)
Srpanj 2015 (6)
Lipanj 2015 (9)
Svibanj 2015 (5)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (3)
Listopad 2014 (3)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (2)
Ožujak 2014 (2)
Veljača 2014 (3)
Siječanj 2014 (2)
Lipanj 2013 (3)

Opis bloga

Linkovi