< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Smack That (2)
By Akon
BestVideoCodes.com


Petra :
stara blogerica....novi blog...zasto? zato sto...hmmm...zbog mog decka kojeg zanima moj privatan zivot o kojem on nema pojma...hehe...lol
Nikol: Petra napravila blog i pitala oću s njom pisat... pa eto... sad smo tu... novi blog ponovno... lol... pozz

O NAMA:

Image Hosting by Picoodle.com


Friendster images

Friendster images



- prvo i najvaznije: NUTELLA & MILKA su zakon... lolthumbup
- skola: MIOC!!!
- najvaznije nam je da budemo happy, a sve ostalo se da sredit... smijeh
- NAJDRAŽI NAM LJUDI: -IVA_B=)...cool girl... to cool...!!!
-ARI...najmlada uspjesna manekenka koju ja znam i voljim
-LANCHEK...najoptimisticnija osoba koju sam ja u zivotu vidjela, prekrasno bice...voljam i nju
-ZOKI...jooooooj!!al osim toga je dobar decko..ma legenda nasa...(dobio novo mjesto..hehe)
-TONKA...sramezljiva curica...al je supach!...
-LUKA...naš omanski imigrant...fali nam on...zajebant do kraja... love ya

-KRESO...super decko...ali fakat super...ma najbolji...rofl
RENE & JOSIP:cerekcerek (ne, ne dijelimo ih...rofl)
NIKOLA&KIKY:rofl:smokinwinkwaveparty
BOGI: buraz nas veliki... također legendasmijeh
volimo i Mare i Kety... puuuno.... nismo vas zaboravile...kiss

i ljudeki sa skijanja su too cool... RONI, MAGDA, NINA, KIM, LOVRO,...MA SVIrofl
POZZ.... (irreplaceable)
IMA NJIH JOS...AL MI SE NEDA A S OVIMA SE NAJVIŠE DRUŽIMO......

evo kako i što mislimo... lol

MySpace

MySpace


Friendster images

Friendster images


MySpace images

MySpace images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


image hosting for myspace

image hosting for myspace

lol...
Image hosting

Image hosting


Customize your blog

Customize your blog

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Hit Counter
Get a Free Hit Counter

srijeda, 07.02.2007.

moja moč uvjeravanja..je...moćna=)

da...kao sto je nix rekla nema danas brdana u skoli i mioc posto odjebanput dosadan..pa sta mislite zakej pada kisa? onak...dddhhhh...ja sutra idem na operaciju ramena..no nije bas da se veselim al dobro...kao sto je rene reko ima zgodnih doktora..mada mi oni ne trebaju..al barem bum ih gledalayes(i samo gledala sreco)..i danas dok sam bila u cekaonici (kao sto mozete pretpostaviti tam sam cekalayes) dode odjedanput neki decko- ISSSS KAK JE ZGLEDO!!!.. KO ONAJ PINGVIN IZ BATMANA.. I ONDA DODE JOS NEKI JANJEVAC TAM...dramadramadrama...a mojoj mami to sve smjesno, dok se ja bojim tam...pa se pored mene sjeo tam neki decec koji je izgledao ko ona krtica- sam sam ga ovak gledala-eek... strasno..i uspjela sam nagovorit doktora da budem doma jos danas i da me pusti ranije doma nakon operacijenaughty..hehe..ponosna sam na sebe..i da-ZORAN JE MEDO OD MENE I NIX(sori zoki nisam mogla odoljeti )roflrofl..I REKO JE DA NAS JAKO VOLI...hh..rolleyes..da...hihismijeh
a sto se tice valentinova..to sve dode na svoje..dok imas nekogcerek.. sad vise neznam kaj da pisem...idem cekati josipa da dode na msncerek.. papamahwave..
PEPS

- 13:12 - Komentari (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.