nutella forever

ponedjeljak, 23.10.2006.

svaka nada snage da...

Nije kraj kad pomisliš kraj,
svaki dan nosi nadu,
svaka nada snage da..


krenulo je..i ne mičem se odavde dok ne završim ovaj post..
od početka do kraja..
morala bih početi temeljito raditi....
da se zna na čemu smo..

jer nije kraj...
mada se nada tu i tamo izgubi,
sakrije...nestane..

ne dam se...
borim se..

i ponekad ona čarobna ljepota i blještavost ne traju dugo..
ponekad izblijede..
ponekad ona prvotna iskra gasi svoj sjaj..
ponekad joj nije dovoljno
ono što mi smatramo dovoljnim...

a ja ne želim da izblijedi...
jer sve je tako tmurno...
i htjela bih barem taj tračak
da sjaji onim starim sjajem...

ali ništa nije po starom..
sve je nekako novo..i strano...
i onaj dio mene više nema onu ljepotu..
koja je svjetlila..tu i tamo...

Image Hosted by ImageShack.us

i nema nikog da je upali..
svakim danom iznova..
nikome nije i svima
je stalo...
.....


a i ja sam samo slaba travka..
koja se savija pod silinom vjetra..
i samo želi još jednu travku
na koju može spustiti svoju glavu
kad ju svlada umor...


Image Hosted by ImageShack.us


osloni se, osloni na mene..
kad odu svi i loše ti krene..
osloni se na mene ti,
ako te život iznevjeri...

Image Hosted by ImageShack.us

- 21:41 - Komentari (8) - Isprintaj - #