nutella forever

nedjelja, 08.10.2006.

za koga se tako mijenjaš??? za ljude do sebe koje jedva poznaješ?!?

Ovako počinje..ja ću te pokušat zamrzit
I neko vrijeme ću se budit kraj tvoje kopije..
Image Hosted by ImageShack.us

Ovako počinje..ova nada koju trpim u sebi
rašiveno krpim i očekujem…
Image Hosted by ImageShack.us

Oslobodi me !!!
ako znaš o čemu govorim..

Image Hosted by ImageShack.us

Tvoja me snaga vrijeđa,
taj pogled svisoka…

Skini mi to sa leđa, to da si bolja..

Tvoja me snaga vrijeđa,
Taj pogled svisoka ja ne zavrjeđujem..

Skini mi to sa leđa, taj kamen
da si bolja bez mene..

Oslobodi me…
Ako znaš o čemu govorim…
Image Hosted by ImageShack.us

Tvoja me snaga vrijeđa
Taj pogled svisoka ja ne zavrjeđujem…

Za koga se tako mijenjaš,
Za ljude do sebe koje jedva poznaješ????

Image Hosted by ImageShack.us

Tvoja me snaga vrijeđa
I taj pogled svisoka ja ne zavrjeđujem
Skini mi to sa leđa
Taj kamen da si bolja
Bez mene…




Drugi, sretniji dio posta..
posvetila bih jednoj jako posebnoj osobi koja danas slavi 18. rođendan!
Osobi kojoj taj dan(rođendan) znači najviše na svijetu..;)

Image Hosted by ImageShack.us
Draga Vlatka, želim ti sve sve sve najbolje,
ostani i dalje takva kakva jesi jer takvu te najviše volim!
Znam da si hrabra cura, ali trebalo bude ti još puno hrabrosti i strpljenja u ostatku životu tak da ti želim da toga imaš u pričuvi..
Ne daj da te ljudi ponižavaju i gaze po tebi..Ti vrijediš puno više od toga..
Stvarno si prekrasna osoba i nemoj se ni zbog koga mijenjati..

Image Hosted by ImageShack.us
Ostani takva, vesela, sretna i nasmijana..

I čuvaj ovo srčeko koje kuca nutra..predobro je da bi ga netko slomil..
Puno te volim, i zato još jednom:

Image Hosted by ImageShack.us

SRETAN ROĐENDAN!!!! ;)

- 00:02 - Komentari (12) - Isprintaj - #