nutella forever

subota, 05.08.2006.

SRETAN POST ;)))

Obećala sam da budem napisala sretan post..
Image Hosted by ImageShack.us

Pa evo..ovo bude jedan SRETAN POST ;)))

Za početak, molim veliki spontani osmijeh!!!!
..ako nekima nije uspjelo, evo vic: kak se slovenci kupaju u moru? (jedan po jedan)
P.S.nije mi bila namjera uvrijediti naše drage susjedima, nemam ništ protiv njih, nego izmamiti jedan prekrasni osmijeh na vaše ličeko..;)))
Eto..vidite..već je svijet ljepši;)
Heh..i ako se danas netko zaljubi od vas, to bude zbog ovog osmijeha..cerek
Nego..
Nije ovo odglumljeni sretni post..stvarno je sretan..wave
Jer i ja sam sretnija ovih dana..
Malo sam promijenila način gledanja na svoj život ,
Učinila neke stvari samo za sebe…
I već se bolje osjećam..
E sad ne znam dal je to zbog gore navedenih razloga ili zbog ŽUTOKLJUNCA kojeg sam počela pratiti.. baš me zabavlja ta emisija, pogotovo crtići..opet se osjećam kak sretno bezbrižno dijete.. samo u 30 brojeva većoj odjeći ;)))))thumbup

I da.. počela sam čitati dragu mi knjigicu… možda me i to malčice promjenilo..
Tak da budem u ovaj sretan post stavila jedan dio.. koji će možda i neke od vas potaknuti na razmišljanje i probuditi onu sreću koja čuči u vama i čeka priliku da izađe na ovo prekrasno(trenutno malo skriveno) sunčekooo…

Potrebno je izazvati sudbinu. Doista ćemo razumjeti čudo života
tek kad dopustimo da se dogodi neočekivano.
Svakog dana Bog nam daje- kao što nam daje i sunce- jedan trenutak
u kojem je moguće promijeniti sve što nas unesrećuje.
Svakog se dana pokušavamo zavaravati da ne shvaćamo
kako bismo trebali prepoznati taj trenutak,da on ne postoji,
da je danas jednako kao što je bilo jučer i kao što će biti sutra..
No, tkogod poklanja pažnju svojoj svakodnevici
Otkrit će MAGIČNI TRENUTAK.
Može se kriti u času kada stavljamo ključ u ključanicu izjutra,
u kratkotrajnoj šutnji nakon večere,
u tisuću i jednoj stvari koje nam se čine jednakima.
Taj trenutak postoji –trenutak u kojem sva energija zvijezda ulazi u nas
i daje nam moć da činimo čuda.
Sreća je ponekad blagoslov – ali uglavnom je moramo osvojiti.
Dnevni magični trenutak pomaže nam da se promijenimo,
pokreće nas u potragu za našim snovima.
Propatit ćemo, proći kroz teške časove, suočiti se s mnogim razočaranjima
- no sve je to prolazno i ne ostavlja ožiljke.
A u budućnosti moći ćemo gledati unatrag s ponosom i vjerom.
Jadan onaj tko se boji riskirati. On se možda doduše nikad neće prevariti, niti razočarati,
niti patiti kao oni što imaju san koji slijede.
Ali kada pogleda unatrag-a uvijek gledamo unatrag- čut će svoje srce kako mu govori:
Što si učinio od čuda koja je Bog posijao tvojim danima? Što si učinio s talentima koje ti je tvoj Gospodar povjerio? Zakopao ih duboko u jamu, u strahu da ih ne izgubiš. Onda neka ovo bude tvoje nasljedstvo: spoznaja da si potratio život.
Jadan onaj tko čuje takove riječi. Jer će po tom povjerovati u čuda,
no magične trenutke svog života već je propustio.
(P.Coelho)



eto dragi moji..evo je bio moj sretni post.. nakon dugo vremena..
a vama želim da ne trošite svoje dane praznika na bezvezne stvari
i na besmisleno ljenčarenje..
radite ono o čemu sanjate, sami krenite u ispunjenje svojih snova,
budite s osobama koje najviše volite..cerek
da ne bi ovi trenuci slobode otišli u nepovrat..
jer izgubljeno vrijeme više ne možemo vratiti..

……….svima šaljem velike zagrljaje……..kiss

Image Hosted by ImageShack.us


- 00:30 - Komentari (21) - Isprintaj - #