utorak, 26.08.2008.

Milo moje Ne

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Već sam vam rekla da sam bila tip osobe kojoj je najčešće bilo stalo što će drugi misliti. Jednostavno nisam htjela povrijediti druge premda najčešće to uopće nije bilo dovedeno u pitanje. Većinom bi se znalo dogoditi da bude kako drugi kažu,a ja sama bi se u sebi grizla jer to nije ono što bi meni odgovaralo. Da skratim, nisam znala reći NE.
Takvo me ponašanje uvijek iznova izjedalo. S razlogom je bilo tako jer kada ne radiš za sebe najbolje što bi trebalo…pa to uglavnom nije dobro za vlastito psihičko zdravlje. Ako se ja ne brinem za sebe pa tko će onda?!
Točno se sjećam osjećaja koji bi me obuzdali nakon što moja usta nisu mogla izreći tu malu riječ-NE. Ne znam na koga sam bila više ljuta, na sebe ili na druge. Mislim da bi opis sa riječima unutarnje izjedanje bilo primjereno.
Možda ste primijetili da pišem u prošlom vremenu. Pa sretna sam što mogu reći da je to doba skoro iza mene. Mislim da sam danas stavila konačno točku na i. Naravno, u životu će mi se vjerojatno ponavljati ove situacije,ali više ne kao imperativ nego kao izuzetak.
Sretna sam i zadovoljna sa sobom. Rekla sam ne i bez obzira je li baš trebao biti čvrsto ne ili nije ja sam ga izgovorila i ostala odlučno na njemu. Što li će drugi misliti na ovo, pretpostavljam,ali me uopće nije briga. Zadovoljna sam.
Zapravo, uopće mi nije bilo teško izgovoriti tu čarobnu riječ. Pa zašto i bi, ovo je moj život i ja želim najbolje od njega i nemam namjeru više ga nikomu podređivati. Imam samo jedan život i on mi je neprocjenjiv. Dragi moji, pozdravite se sa Numinosom koja nije mogla izreći svoje stajalište.
…Primjećujem kako je dan lijep i topao, kako je sve oko mene onako kako treba biti. Zaista, mijenjam se ja, mijenja se i svijet. Svaki put se nanovo iznenadim nad činjenicom da mi sami oblikujemo vlastiti svijet.
Lijepo je vidjeti razliku između ovoga i prošlih posteva. Osjećam se još više zadovoljnijom.
Preostaje mi samo da ne zaboravim ovaj osjećaj i osjećaj koji mi navre u srce kada napravim pogrešku neusprotivljenja.
Jesam li ja konačno odlučila da se mijenjam polako,ali odlučno. Istina je da jesam. Od sada, nećete više gledati samo moje padove nego moje padove i uspone. Bilo bi nerealno da očekujem da neće biti padova, dakako da hoće,ali tiho i neprestano me dozivaju moji mili usponi.
….Kako li je samo lijep i sunčan dan….

- 14:15 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

numinosum- neizrecivo, tajanstveno, zastrašujuće, neposredno doživljeno

Pokušaj da druga tajnovita strana bude otkrivena...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

National Geographic

Designed by In Obscuro