I love my friends!! - ''...I LOVE HIM...'' - Blog.hr
< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o meni...

...ja sam...RIA...
...malo..umisljeno
..razmazeno..deriste..

...rođena sam 19.04. ...
...zivim u pripizdini ((VINKOVCIMA))...
...obozavam..
-spavat
-zajebavat sve redom
-decke
-frendice
-volim se svađat... xD
-svoj mob..ofc
-MSN:: mare.slatkica@hotmail.com
- i tako ta sranja redom
...slusam..cudna kombinacije..cajke vs. metal..
...neke cure su jako "dobre" samnom
zbog mog brata GRCE...
...posvađana sam s pola vk...
...ne volim kad me blate,ogovaraju,i
ljude koji su dobri samnom
,a lazu mi i seru o meni..
...MOJ ZIVOTNI MOTO...
..zivi brzo,umri mlad,boli te kurac gdje
i kad,pusi travu,kupaj se u pivi..imaj na umu..
SAMO JEDNOM SE ZIVI...

...Moje frendice:::
Veca,Ica,Ivona,Mare,

Dora,Izzy,Bela,Ana_kralj
..ne da mi se nabrajat vise...
...Moji frendovi:::
Buna,Stipe,Ivan,Crv,

Rocko,Denara.....ne da
mi se nabrajat vise...

...upozorenje:


NE SERI MI NA MOM BLOGU
..I NE ZAJEBAVAJ ME
..jednostavno...:
ODJEBIII

KUL LJUDI KOJE POSJECUJEM..








...:::DUVA:::...
...:::LEKY:::...
beni,deki,paky,josa,maky
...:::ICA,VECA I JA:::...
...:::GABORI_VK:::...
...:::HUBY FORUM:::...

ponedjeljak, 24.09.2007.

I love my friends!!



ovo je post o mojim prijateljima...evo necu piast sad nesto posebno nego eto malo da vidite ko su moji prijatelji,jel ih bas ne spominjem puno...ima i par mojih slika...pa gledajte pazljivo...ja sam neprimjetna...=P..eto ljudi sada idem...pusa svima.....ostavljajte komenatre...kisssssss

|Komentiraj 46| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.