Sretna Nova godina... - ''...I LOVE HIM...'' - Blog.hr
< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o meni...

...ja sam...RIA...
...malo..umisljeno
..razmazeno..deriste..

...rošena sam 19.04. ...
...zivim u pripizdini ((VINKOVCIMA))...
...obozavam..
-spavat
-zajebavat sve redom
-decke
-frendice
-volim se svašat... xD
-svoj mob..ofc
-MSN:: mare.slatkica@hotmail.com
- i tako ta sranja redom
...slusam..cudna kombinacije..cajke vs. metal..
...neke cure su jako "dobre" samnom
zbog mog brata GRCE...
...posvašana sam s pola vk...
...ne volim kad me blate,ogovaraju,i
ljude koji su dobri samnom
,a lazu mi i seru o meni..
...MOJ ZIVOTNI MOTO...
..zivi brzo,umri mlad,boli te kurac gdje
i kad,pusi travu,kupaj se u pivi..imaj na umu..
SAMO JEDNOM SE ZIVI...

...Moje frendice:::
Veca,Ica,Ivona,Mare,

Dora,Izzy,Bela,Ana_kralj
..ne da mi se nabrajat vise...
...Moji frendovi:::
Buna,Stipe,Ivan,Crv,

Rocko,Denara.....ne da
mi se nabrajat vise...

...upozorenje:


NE SERI MI NA MOM BLOGU
..I NE ZAJEBAVAJ ME
..jednostavno...:
ODJEBIII

KUL LJUDI KOJE POSJECUJEM..








...:::DUVA:::...
...:::LEKY:::...
beni,deki,paky,josa,maky
...:::ICA,VECA I JA:::...
...:::GABORI_VK:::...
...:::HUBY FORUM:::...

ponedjeljak, 01.01.2007.

Sretna Nova godina...

Bok ljudi...SRETNA VAM OVA NOVA GODINA...I SVE OSTALE...rolf...je sinoc u 21:oo otisla u šakovo...joj bilo je ludo...prvo smo gledale u sobi ja Anja i Nana tv,onda smo igrale comp...zatim smo plesale i ubijele se...£¤£...bilo je ludo...i dosla je Nova godina...svi smo svima cestitali i popili sampanjac...Anja,Nana i je smo dobile malo djecjeg sampanjce,ali ja sam dobila malo pravog i to nam je tek negdje oko 2 sata u noci udarilo u glavu... na sve smo se smijele,skakale po krevetu...rezali najlonke...pa smo trazili ostatkeda zalijepimo...hahaha...£¤£...i tako....jos jednom zelim vam sretnu novu godinu..................................................................jos smo bile u sobi pa nas nitko od roditelja nije cuo...stalono smo se smijele...ali ja sam bila najluša........................................nadam se da ste se i vi tako dobro proveli.......i napisite mi u komentarima barem mali dio.....pozzzz ljudi

By:Marija




Images for your blog

Images for your blog


image hosting file

image hosting file


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace

|Komentiraj 62| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.