< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

**Teja's Little Heaven**


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

***
jedan post-depresivan
sljedeći-veseo pa..
brzo mijenjam raspoloženja..
priviknite se.. belj
ak hoćete-čitajte ak nećete
baš me boli k.....kičma
eek


*it's nice to be important but
it's more important to be nice*


*me..myself and...I..*fino
my picture..Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


"mini" info:
rolleyes just me...and my world
..Teja je zapravo Mateja
..Teja ima 17 god
..Teju zovu:Trešnjica i Bunny
..Teja je rođena 21.07.'91.g
..Teja ide u kreativnu školu
..Teja čeka princa na crnom konju
..Teja živi za bolje sutra
..Teja je dijete u duši
..Teja OBOŽAVA Linkin Park
..Teja voli Coldplay
..Teja voli Depeche mode
..Teja voli One Republic
..Teja voli Scootera
..Teja voli Prodigy
..Teja voli gnjavit ljude
..Teja voli anime crtiće
..Teja obožava dugo spavati
..Teja voli jednog simpa lika
(ali on ne voli njuno)
..Teja voli zekane
..Teja voli spašavat kišne gliste
..Teja voli kričave boje
..Teja voli crtati
..Teja voli čokoladu
..Teja je jako znatiželjna
..Teja mrzi laž
..Teja mrzi depresiju
..Teja nema sreće u ljubavi
..Teja ne voli samoću
(iako katkad dobro dođe)
..Teja je vrlo iskrena
..Teja je otkVačena
..Teja ja smotana
..Teja je jako radoznala
..Teja je hiperaktivna
..Teja je odana osoba
..Teja je romantična
..Teja je komplicirana cura
..Teja je plačljivica
..Teja katkad zna jako povrijedit ljude
(ne namjernono)
..Teja je katkad povučena
..Teja je jako sramežljiva
..Teja često ima čudne ispade
..Teja je osjetljiva osoba
..Teja ima slabe živce
..Teja pati od.......
..aglofobije
..akrofobije
..arahnofobije
..entomofobije
..nekrofobije
..pirofobije
..tanatofobije
..tripanofobije
..hemofobije
..herpetofobije
(omg...no)

..Teja je jednostavno..Teja
..Teja više nema ideje....
cry

Image Hosted by ImageShack.us

**Ostala Banda**

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Google.hr
Gmail
moji kupusići rolleyes
*Paulina
*Ana
*Gaby
*Helena
*Edita
*Nix
*Manda
*Manda Park-LP
*la green wolf
*blesava glava- ScHnApPi
*Žaruljica2
*T€@-panic!at the disco freak
*My Blog Of Shits
*ANđEll@
*ja kao početnik

oš i ti bit moj kupusić??eek


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


srijeda, 26.03.2008.

sretan uskrs..sa zakašnjenjem... :s

evo samo da se malo javim.. wave
nisam imala komp doma 2 tjedna jer je bio na popravku pa zato nisam ni mogla na net..
nisam duuugo nikome komentirala..i full mi je žao a i u zadnje vrijeme mi uopće nije do bloga..evo iskreno
nekak ni je dosadilo to sve...
al ne mislim ga izbrisat ni ništa...možda ću malo manje komat drugima...al eto.. rolleyes
ovo mi je i prilika da svima zaželim sretan uskrs..s zakašnjenjem..al ajde nije tak puno prošlo...

Image Hosted by ImageShack.us


Image<a href=Image Hosted by ImageShack.us

evo poludjele su i pisanice..

evo imam i jedan odličan vic za kraj ovog dosadnog posta (bar budite sretni što je post kratak!!)
pročitala sam ga u 24sata i nasmijao me do suza pa sam ga morala podjelit s vama..nadam se da je bar neke nasmijao i da ga neki još nisu čuli.. sretan

-Sine,što želiš da ti kupim za rođendan?-pita majka.
-Uložak!!
-Zašto baš uložak?-iznenađeno će mama.
-Na televiziji stalno ponavljaju da se s njim može plivati,igrati tenis,jahati....


haha..meni je baš zakon.. roflroflzujosmijehsmijeh
ajoj..evo sad bi trebala završit post jer sam pospana... i spava mi je jako...zijev no
ajde pusa svima i nemojte se ljutit..navratit ću i do vas..jednog lipog sunčanog dana..ah.... lud rolleyes

pusa svima i budite mi zdravi i pametno koristite svoju glupost. :)
kissekparty kiss

Image Hosted by ImageShack.us

bunny has left the building...

|komentiraj 49| printaj| #|

<< Arhiva >>