subota, 01.07.2006.

Kuham se!!!

Prosla sam s 5..ali nemojte me zezati mrim sta me svi sad zezaju ja nisam streberica..tako da molim lijepo..
javila sam se cak je bilo vrijeme i za novi post.....
kod mene nema nista novoga svaka dva dana idem se kupati ali ovih dana mi se ne ide jer do tamo sam gotova....a i kad se sjetim sta se desilo Dariu izgubim volju ali ici cu najvjerovatnije u utorak...
uskoro su upisi cini mi se da idem u ekonomsku to je mozda i bolje nego da idem u opcinare preblizu mi je skola ..ovako je dalje pa je super.....
sljedeci tjedan se ide u Dalmaciju...danas mi dolaze rodaci iz Portugala...
danas mi igra Brasil....jucer sam bila zalosna zbog Argentine to mi nije bilo bas za pobjedu njemacke malo je netko platio onog sudca dao je par zutih bezveze..ali nema veze sad mi ostaju Italia,Brasil,Engleska koja igra u pet daj joj Boze srece...
Vise ne idem van jer je postalo tako dosadno da ne mogu vjerovati....
A ako netko nije gledao Tri amigosa ja mu ih preporucam jer stvarno je film super.....
Mislim da je to to u biti nije ima dosta toga sta zelim reci ali pozdravljam sve koje poznajem..i hvala svima koji me komentiraju hvala vam bar me malo raspolozite jer sam ful u bedu....
P...O....Z.....D....R.....A.....V....!!!!!!

- 15:40 - kOmENtaRi (73) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>