ponedjeljak, 01.05.2006.

AHH proslo i ovih par dana odmora!

Ajme danas je 1.maj vec covjece,ajme jos mjesec i pol i gotovo,ajme idem iz ove skole,sad ne znam dali da plecem ili da se veselim,to sve ovisi kakav mi je dan,sad upravo jedva cekam,ja biram ekonomsku,a vi???ajme u petak sam bila vani,bili smo nesto malo u Taku,pa smo onda isli aah da kupiti cips,pa onda u Smart,bilo je vise nego dosadno,Pavlovic je nabijao Tamari komplekse oko njene debljine i tako,sto se mene tice bilo je boring..
u subotu sam bila na utakmici,isla sam kao da sam navijac Rijeke,a mozda da je Karolinu stara pustila,tj.ne bi mozda nego bi onda ona i ja isle na E tribinu,meni je tamo bio buraz,i tako ide pa ide,onda smo ja i Anja ostale u gradu,tamo smo naili na ove neke iz drustva pa smo zajedno isli na Bulevard,tamo smo bili kod Susacke,i pokusavali smo zajezfrkavati jednog pijanca,ali taj se nije dizao,pa smo odustali te smo se Anja i ja pokupile doma,i tako dan po dan dosli smo na jucer...bilo je bas dobro na T.B.F. bila je dolsa Janica KOstelic posto njen decko zivi u Rijeci i ide s mojom sestrom na faks,misim da cemo je cesce vidat jer nema ni sezone vise...bilo je ludilo brale,tamo sam se cak i skompala bio je neki tip,ali ful mi je poznat,nevjerovatno ali ne mogu se sjetit od kuda...mislim da je vise ljudi trebalo doci bilo je bas dobro,mjuza super jos me malo bole noge od skakanja,glava me vise ne boli,ajme kad sam dosla doma ful dugo mi je trebalo da zaspem bila sam ful budna kao da sam popila 3 litre kave,ajde sad stavrno moram ici zurim,pozdrav svima!!!!!Sad moramo izdrzati ovih mjesec i pol i onda GOTOVO!!!!!!!!!!!!

- 14:12 - kOmENtaRi (16) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>