nedjelja, 09.04.2006.

Ajme ubit cu se!!!!!!

Koji je ovo vrag,ja bezveze slala one pjesmice sad pola njeih ne smijem komentirati,ma daj molim te ubite se ,sad svoje frendove ne smijem ni komentirati ma nek se gone svi,ali bas me boli briga kad su takva,samo neke promjene rade pa sve za bip,ali slat cu vam preko mog drugog bloga di nista jos nisam radila a sad ce mi dobro doci...pa tako ovaj vikend sam bila vani,bilo je super ,jucer je bilo malo bolje bila sam i jucer na utakmici Rijeka:Osijek,onda dobila sam upaljac na HNK RIjeku,dobila i autograme i upoznala se sa VUgrincem i Bobicem (Tonka)...jos tri dana skole,u srijedu vjerovatno idem u kostrenu slaviti,u cetvrtak u Dalmaciju ali prije odlaska jos cu se jednom javiti da ne budem neka prasica.....pa u ljubavi ne znam sta da kazem da li ide na bolje ili je isto,ali nekako ide se moze reci...ajme bole me misici trcala sam neki dan 600 m i jos sam bar 400 onako protrcala,malo do bulevarda,do knjiznice i tako ful sam umorna...u skoli je sve super dan mi brzo prolazi a tjedan cak jos brze,svaki dan malo zezanja i tako....a moj drugi blog koji moram urediti ,ali ja cu vam na ovaj pisati onaj ce vam biti samo da vam mogu pisati ove komentare,pozdravljat vas i tako...ovaj ce i dalje biti moj i u funkciji....danas idem u kino sa tetom,sestricnom, i jos nemam pojma s kim gledati nesto,ajde neka evo dosla sam samo da se tako javim,sad moram ici uciti matematiku,nadam se da ce biti lagana,biologija je bila o.k,u cetvrtak sam se ispovjedila.....a ocete jednu foru......
a u biti necu vam je dati jer ce je ovako svi znati,sjetila sam se jedne jos za vrijeme big brothera...koji cigan nije tri mjeseca nista krao, i nije prekrsio niti jedan zakon??? !!!!
to je HAMDIJA...bas retardiran vic tj. fora....
ali naj jace mi je kad netko ne zna one fore kao p..STa je to pcela nije a bumbar jest????
mislim stvarno ono...ili kad ljudima nije jasno a fora vam ide ovako ...Si cula na vjestima u ZAdru ti se rodilo djete, a to djete koje se rodilo nema zubi....i onda se svi pitaju kao to moze biti jojjjj...
ili ona otrcana fora srusi se avion na granici izmedu HRvatske i Slovenije di ce pokopati prezivjele???
ajde sad stvarno idem,a ako je netko gledao o.c. nek mi javi sta se desilo....<
font color=#FFFF00>pozzzzzzzdddrrravvvvv

- 11:03 - kOmENtaRi (14) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>