nedjelja, 19.03.2006.

Bezimeni post....

Pa ovaj vikend nisam isla van,razlozi u petak sam bila ful umorna jer mi je cetvrtak bio ono....ful u banani bila sam budna od 06:30 do 23 i nesto..uz to bila sam do 13 i pol u skoli,pa onda na vjeronauku u crkvi,pa na plesu.pa do grada,pa onda oko 21 ucenje i tako sve u svemu..grozno..
a u subotu nisam isla zato jer mi se nije dalo a i morala sam na neki rockas od tete pa ono al ajde zato ce mi Tamara i Fufi ispricati sve sta se desilo tada..mislim na detalje....pa tako stala sam na prici da nisam isla van na vikend ali sam zato bila na misi dobro bila sam pola sata ali sam bila mislim imala sam dobru namjeru..danas sam gledala Zlo pod suncem,pa sam gledala vivu,vivu plus i mtv pa sam ono pokusavala shvatiti st ato oni na vivi bleblecu..ali bio je o.k program pa ono...a da i jos gledala sam na novoj ono Zajedno..thompson i skoro pa o.k je samo sta je kratko....a da gledala sam jos onaj neki film za djecu neke macke i pse eto tako ....
jucer sam naravno gledala o.c. mislim stvarno..buraz ce mi vjerovatno sljedeci vikend doci a tata za dva..jos malo pa praznici pa onda u Dalmaciju..onda Krizma pa kraj osmog razreda pa upisi pa ljeto iako ima dosta toga sta sam propustila kao neki izleti..golubinjak i itd..da ne nabrajam.......
u skoli je sve po starom,sljedeci tjedan smo mi dezurni napokon...jupi....o.k.sad vise nemam zivaca za tipkati ..ah zelim svima sretan pocetak novog radnog tjedna.....ahha a da ful sam sretna na formuli mi je pobjedila fizikela napokon ......
za one koji pisu kazi on je objavio novi post.....pa nista bokkk!!!!!!!!!!!

- 20:02 - kOmENtaRi (13) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>