četvrtak, 16.03.2006.

Joj ja cu se ubiti oko 14i nesto sata sam bila napisala post za frendicu(IVANU) zato jer je imala natjecanje a i jos ih ovih par dana imati.....Lara ja na natjecanju iz fizike bila 6,na ZUpanijskom..bas dobro....ja imam u petak 24 natjecanje iz atletike,ovaj put necu trcati 600 mnego cu bacati kuglu,to mi se cak najvise svidja.....pa u skloi nista nema novog,danas sam bila na plesu,covjece al sam se razgibala,sad sam ful umorna i boli me glava ali cu izdrzati....moram malo ponoviti biologiju i napisati radnu......pa tako....jucer mi je sestri bio rockas(ujedno na Dan POtrosaca).
Ovih dva dana totalno sam u banani,umorna,lijena..ajme sutra cu morati ici sa nekim drugim po marendu.....ajme Ivana vrati se brzo....
Danas je bio Klokan bez granica,ah da danas nam je bio ravnatelj u razredu jer smo divljali,nesto je malo govorio pa je otisao i sa sobom uzeo ove neke...one iste ....
Za one koji vole Olivera a iz RIjeke su ja mislim da 27 je koncert..bit ce s njim i Tina Vukov ,24 je kazaliste gledat cemo neku komediju..ajde neka i to dozivim,za (mani bar )tri tjedna su praznici,kako je ovo vrijeme brzo proslo meni kao da je jos prosli tjedan bio BOzic,a ovo vec proljece,sta proljece je za 5 dana mislim stvarno ono jooj.....danas je casna meni,Tamari,Moniki i Paoli nestogovorila zato jer smo pricale....ma ko je slusa!!!!
Ah da kad je casna pitala Mateu kao sto se desilo s Pavaom pred Damaskom,Tamara je rekla p o p i z d ....da ne govorim do kraja...............................................................................
Pozdrav svima koliko vas ima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 21:02 - kOmENtaRi (6) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>