PONOVNO SE BORIM

petak, 22.06.2007.

OTVORENJE BYBLOSA...

I dosao je napokon i taj dan..svi su tako puno pricali o otvorenju nove diskoteke Byblos u Porecu...
i tako se frendice i ja uputile tamo. muziku je pustao cuveni Morales....isve super i sve za pet...dok nisam pocela kuziti neke stvari...

poseban ulaz za vipovce poseban za ostali svijet....
dvije prekrasne cure stoje na ulazu sa popisom za vipovce i gomila celavih tipova koji stoje na ulazu i "prave red"

uđemo unutra...na pocetku svi samo stoje pijuckaju i sve ok..al kasnije kad je Morales poceo pustat svoju muziku, svi su se spustili na podij i poceli ludovati. bas sam malo promatrala te ljude kako se ponasaju,,,ili su zesce pijani ili nadrogani. sasvim drugi svijet...ja definitivno nisam na takvo nesto navikla.

a zenske? sređene do besvjesti..ko neke fufe su tamo paradirale u drustvu kojekakvih celavih tipova...koja banda mislim si ja.

imala sam osjecaj da mi obicne cure tamo uopce ne pripadamo.inace, u mojem drustvu bila je i jedna cura, moja jako dobra prijateljica, koja je prije bila manekenka i dosta je ljudi pozna,tako da nam je sredila besplatan ulaz...
al sta me raspizdilo? dođe njezin fotograf (sad vec bivsi fotograf obzirom da vise nije u tim vodama) i kaze njoj ajde dođi da se slikamo a ove ostale(misleci na nas koje smo bile s njom) ko ih sisa! bas je tako reko!ma mislim si kreten glupi ti ces nama govoriti ko nas sisa!ko si ti da tako visoko dizes tu tvoju nosonju! pljunut sam ga htjela! bedak glupi!

tako mi se sve zgadilo tamo. prostor je prekrasno napravljen nema sta...ali ljuuudi? pa to je strasno. ko neka banda,..tako bi to ja opisala. :(

veceras ce biti jos jedan poznati dj. nemam pojma koji...ali mene to mjesto vise ne vidi!
i da...ako nemate para..bolje ostanite kuci! ;)

22.06.2007. u 16:00 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

pokusavam smrsaviti i trazim srodne duse

MySpace Layouts



sadašnja težina: 78nono:
željena težina: 63yesyesyes:
visina: 173cm




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Linkovi

www.manemoj.com




free image hosting



KOGA CITAM?

DANČI
DEBELJUCA
ZEN KRAFNICA
IRIDA
SOME1SPECIAL
CLOSE TO ME
AUDREY FATBURN
SVE ŠTO ME MUĆI
DEBELA SVINJICA
IZAZOV
KARAKTER CLUB
BUCA18
ANNAFREAK
UN-KICA
LADY770
VECERAJ SA MNOM


site stats


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us