PONOVNO SE BORIM

ponedjeljak, 26.03.2007.

ZASTO?

kod mene sve po starom.
nakon un dijete...koju sam drzala mjesec dana ( i glupa ja odustala...al to je odustajanje tipa..izdrzala sam 30 dana pa mogu uzet pauzu od 2 dana..i na kraju se to oduzilo i dan danas nisam nastavila ).
sad mi je jako zao ( a kako i nebi kad sam PONOVO na startnoj poziciji ) a ljeto samo sta nije doslo.

onda sam razmisljala..ako sad ponovo krenem do 1.7. sam gotova. i moci cu uzivati po ljeti...tj 7. i 8. mjesec. pa nije ni to lose?
al moram reci da nije bas da se nisam nista trudila posljednjih mjesec dana. isla sam na fitness svaki dan...trcala po 5-8 km...jela bi zdravu hranu i nebi jela nista poslije 18h...nekad je to bilo i 16h...i sta sam napravila? NISTA!!!! zar je to moguce? zar je moguce da nisam pala ni jednu kilu nakon svega?? bas sam se razalostila...cini se da cu ponovo morati na UN dijetu.....

isto tako citam postove od drugih ljudi koji moraju smrsaviti malo vise kila od mene ...i vidim kako to njima ide "bez problema". mislim nije bez problema...ali oni odrade mj dana i vec 10 kila manje. a ja tih mojih 10-13kg nikako..pa nikako.

isto tako pricam s jednom mojom frendicom i kazem joj sta sve jedem i sta sve radim...i kaze ona meni da ona tako radi kao ja da bi se vec odavno osusila.
zasto meni to ide tako tesko??? a hvala bogu ima me za topit!

26.03.2007. u 15:00 • 15 KomentaraPrint#

nedjelja, 11.03.2007.

I GOTOV DRUGI MJESEC...

sta reci? nije me bilo stvarno dugo. drugi mjesec je za mene stres! ispiti, ucenje, padovi, usponi...ma bilo je svega!

glavna tema kod mene je i dalje dijeta. naravno..protekli mjesec nisam drzala dijetu kad sam bila previse pod pritiskom faxa. naravno da sam i kile vratila...headbang a sta sad...jedino sto mogu je lupat glavom u zid!
ali ne, ja ne radim to tako. upisala sam se u teretanu, i idem kad god stignem. raspored na faxu mi je pretrpan ali guram.

pozeljela sam pogledati koji dobar film... i bas mi se gledaju horori..
frend mi je predlozio da pogledam "hostel"..ono film je dobar al nije toliko strasan. u biti pitam se koji film moze biti strasan? pa sve sam vec vidjela i cula. vise se grozim kad cujem ili negdje procitam po novinama kako ljudi maltretitraju zivotinje...ne kuzim kako ljudi mogu to raditi?? bangbangludludludludludlud
jednom sam gledala Latinicu, i sjecam se da su pokazivali kadrove mucenja zivotinja...toliko mi je pozlilo u zelucu....dalje da ne pricam! to je meni pravi horor...a filmovi...postaju smijesni!

jos je ostalo relativno malo vremena do ljeta,...a ja sam planirala imati 65kg do 6-7mj....hocu li uspjeti? da ,samo ako budem prestala jesti!
al gledam to s pozitivnije strane...koliko sam jela, a nisam se udebljala iznad 75kg...to jethumbup

zato nastavljam....un jos ne...al definitivno zdrava prehrana!

e, da...kupila sam si ribež i pocela sma jesti svjezu mrkvu onako izribanu...skuzila sam da je puno lakse pojedem i u biti da je jako ukusna :) jos uz to mrkva je slatkasta sto ja jako volim.... naughty
eto toliko...
lijepi pozdrav! ( ako jos ima netko da zaluta na blog )

11.03.2007. u 00:15 • 10 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

pokusavam smrsaviti i trazim srodne duse

MySpace Layouts



sadašnja težina: 78nono:
željena težina: 63yesyesyes:
visina: 173cm




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Linkovi

www.manemoj.com




free image hosting



KOGA CITAM?

DANČI
DEBELJUCA
ZEN KRAFNICA
IRIDA
SOME1SPECIAL
CLOSE TO ME
AUDREY FATBURN
SVE ŠTO ME MUĆI
DEBELA SVINJICA
IZAZOV
KARAKTER CLUB
BUCA18
ANNAFREAK
UN-KICA
LADY770
VECERAJ SA MNOM


site stats


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us