nedjelja, 28.01.2007.

Mentina na putu i odmoru

Dragi moj blogerski AFZ thumbup
roflroflrofl jel se netko sjeca te kratice iz komunistickog mracnog doba?bangbang
Pa da, Antifasisticki savez zena, ma da nije bas skroz pravilno trebalo bi biti naravno ASZ ali eto bio je AFZ

No dobro, komunjare i AFZ-i nisu uopce ovdje bitni ali eto asociralo me. Jel eto fakat same bjbabe, zgbabe, dubabe, stbabe, knbabe roflrofl ovdje na ovom blogu, uz tu i tamo Gogoo-a koji se sramezljivo javi kojim komentarom.smijeh

Ma u stvari, eto da ukratko odradim temu tjedna (sad vec na izmaku) jer prvo: moj idealni odmor je vec opisala Ledena, pa je stoga ovo moje varijacija na istu temu!roflroflrofl

Jedan vid mog idealnog odmora je dakle neki tropski otok, negdje gdje je svuda bijeli pijesak, voda zelenkasta i bistra, palme na plazi i sunce naravno. I naravno nigdje nikoga osim mene, mora, pijeska i suncayes
Naravno, primam i mog N.a tu samnom roflroflrofl ali bez ikakvih obaveza...dakle, nema kuhanja, nema nikakvih radnji koje bi bile povezane sa kucanskim poslovima.
Drugi nas dvore, maze i paze a mi se posvecujemo samo sebi i svojim zadovoljstvima i uzicima: plivanje, suncanje, masaze, koktelcici pod palmom, serviran stol na plazi....ono jedes prakticki u plicaku, papas fino tropsko voce i tunkas noge u vodi....pa onda ugodna mjuza, dobra knjiga, pa na vecer izlazak u neki egzoticni restac na samoj plazi, pa ono udises miris mora dok te miluje ugodan morski povjetarac....ahhhhhnaughtynaughtynaughtynaughty
I tako dok god mi to sve skupa ne dojadi, mislim da dokolica, besposlicarenje itd.thumbup

Drugi vid idealnog odmora je u stvari PUTOVANJE i to oko svijetanaughtythumbupnaughtythumbupnaughtythumbup

Destinacije razne: od Afrike, Kariba, Polinezije, Maldiva, Havaja do srednje i juzne Amerike no najvaznija destinacija za mene: KINA!!! smijeh
Put u Kinu mi je oduvijek bio san koji se skoro realizirao i to dva puta no na moju ooooogromnu zalost svaki se puta izjalovilo (jednom poslovno jednom privatno)bangbangbang
Zasto me privalci Kina?nutrolleyes

Ni sama ne znam. cerek
Naime za vrijeme studija na Filozofskom faksu u Zagrebu, otvorila se katedra za kineski jezik (s lektorima Kinezima) no bez statusa sluzbenog studija pa je to bio u stvari vid tecaja.
Kako su me uvijek privlacile neobicne i slabo poznate stvari, tako me zaintrigirao i taj tako cudan i kompliciran jezik te ga poceh uciti/studirati.
Tu sam dosla u doticaj sa Kinezima, kineskim jezikom (kojeg ucih 5 godina i dobih zavrsnu diplomu) i kineskom kulturom i tradicijom koja je fakat toliko bogata i fascinantna koliko nam je daleka i strana.
No bas me je to privuklo, ta "cudnost", ta daleka i neobicna zemlja uzasno teskog jezika (za nas Europljane).
Bacila sam se revno na studiranje tog jezika i islo mi jako dobro (imam jako smisla za jezike) no nakon zavrsetka petogodisnjeg ucenja prestao je na zalost i moj kontakt sa kineskim jezikom pa je od svega sada ostalo jako malo. Znate da jezik ako se ne govori i ne prakticira jako brzo se zaboravlja!namcornamcornamcor

No, to sad nije tema ovog posta, nego samo da vam objasnim zasto me toliko privlaci Kina kao destinacija idealnog odmora/putovanja!

Kinu bih dakle proputovala uzduz i poprijekoyesyesyes uz uzivanje u kineskoj kuhinji koju naprosto OBOZAVAMpartynjamipartynjamipartynjamithumbupthumbup

To bi mi naravno bilo dobro da malo osvjezim i svoj kineskiyesyesyes i isto tako da posjetim svoje kineske prijatelje, bivse profesore (s kojima sam jos ostala u kontaktu) i da upijem sve sto se dade od te drevne istocnjacke kulture.

Naravno taj put oko svijeta bi zavrsio u nekom tropskom raju kako bih se odmorila od silnog obilazenja svijeta hahaha dakle idealni odmor-putovanje bi zavrsilo idealnim prvo spomenutim odmorom sa sve cetiri u zrakuroflyesroflwinkwinknaughtynaughty

<< Arhiva >>