srijeda, 03.01.2007.

Rusalkina začarana jezerca

Photobucket - Video and Image Hosting

Datum i vrijeme prvog posta:28.07.2006. (07:57).
Blog postoji 5 mjesec(i) i 6 dan(a).
Blog se prvo zvao: Rusalkina vrtna jezerca
Potom sam dodala - ... i svijet oko njih.
A onda su zahvaljujući, Ignis, kumi bloga, jezerca postala - začarana.

Ukupno objavila: 429 postova, prosječno 85.8 po mjesecu.
Komentara: 4832, napisanih na mojoj vrtnoj klupici.

Photobucket - Video and Image Hosting

Pišem najčešće tijekom noći (22 - 7 sati), naime patim od nesanice, a tada imam i više vremena.

Nick: Photobucket - Video and Image Hosting
Rusalka je vodena vila, iz slavenske mitologije, koja živi u jezeru ili rijeci. A moj su hobi - moj vrt i vrtna jezerca sa zlatnim ribicama i žabama.

Photobucket - Video and Image Hosting

Blog mi je tijekom vremena postao jako važan. Drag mi je krug prijatelja od kojih neki navraćaju svakodnevno. Oni k meni, ja knjima. Kroz rupe na vrtnoj tarabi.


Photobucket - Video and Image Hosting

P.S.
I, da. Ponekad se uhvatim da o sebi mislim kao o Rusalki. Jer ja jesam - i Rusalka.
Moram paziti da ne potpišem koji od studentskih indeksa svojim nickom.

Mali dodatak: šetnja mojim vrtom



Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


<< Arhiva >>