ponedjeljak, 01.01.2007.

o kosjenki i regoču: the day after

Evo me, kosjenke, nakon, iako neplanirane, ali burne noci.
Dok sam slala zadnji post ovdje, zvala me frendica neka dodjem vani na piche. Tesko zabu u vodu natjerati... A ja zeeeeednaaaa bila, pa izasla, i pila sve dok zedj utazila nisam. Sad smo zakljucili kako se radi o pravoj zabi. É, ali nisu sve zabe ruzne. Ima i onih simpa! É, pa ta mogu biti ja: npr. gatalinka!
In-shoma-dela-shoma, dosla sam doma (nu rime!), legla prizeljkujuci skori san. U usima je tutnjalo od bucne (nemile mi) glazbe, a u zelucu kovitlalo sve konzumirano... Uz malo obecanja Bogu kako nikad vise necu piti ako mi omoguci miran san (ali On, mudro, krivim crtama ravno pise, pa mi poruku mucninom salje: na greskama se najbolje uci!), zaspah nakon pola sata vizija polu-punih i polu-praznih casa na sanku kojega sam podupirala tih cca 3,5 sata... Nikad vise!!!
Ekipa sa bloga se pokazala zaista sjajnom!
Podrzavam ideju o "dohranjivanju" istog. Bilo bi zaista steta ugasiti ovako dobru zamisao!
Bravo cure!
I jos jednom, sretna i vesela, puna zdravlja, ljubavi, srece i gotovine, Nova vam svima bila!!!!



Bye, bye....

<< Arhiva >>