IZBOR

Odlomak iz knjige "Izbor", OG MANDINO

" Zbog čega smo tako nesretni? Zar nam nije rečeno da smo stvoreni na Božju priliku i nismo li preuzeli posvemašnju vlast nad ovim svijetom? Što je to pošlo naopako? Zašto u dubini srca osjećamo da smo danas jednako neispunjeni i prazni i kao da je svaki časak života proveden u borbi za opstanak?Je li nas Bog napustio negdje na tom putu? Je li se On umorio od toga što mi nismo uspjeli u potpunosti iskoristiti umove i nadarenosti kojima nas je On nadahuno i raj koji nam je namjerio, pa je krenuto putem drugih svjetova, drugih galaksija, ostavljajući nas da se brinemo sami za sebe?
Kad smo dobili moć vladanja svijetom, dobili smo također moć vladanja nad soborm. Bogu nikad nije bila namjera određivati putanje svakoga od nas i na taj nas način sve potčiniti Sebi. Izbor. ključ je u izboru! Vi imate mogućnost izbora. Ne morate provesti život valjajući se u neuspjehu, neznanju, tuzi...
Ja odabirem bolji način življenja! Odsada ću svakoga jutra kad se probudim pasti na koljena i zahvaliti Bogu za taj dar koji samo On može podariti: novi dan.
To je naša najdragocjenija imovina. Ovoga ću dana pokazati svoju zahvalnost u svemu što činim. Uživat ću u svakoj minuti i cijeniti je. Hvala ti za nove sate, Bože!
Trebao mi je ovaj dan kako bih dokazao da tvoja vjera u moje sposobnosti nije pogriješila.
Kako sam sretan što sam živ i što sam još ovdje!
Sreća se ne skriva u novoj kući, u novom poslu, novom supružniku...Sreća nema veze sa dobivanjem, ona se sastoji u tome da budem zadovoljan ¨i zahvalan u onome što mi je Bog dao.
Načinjeni smo na sliku i priliku Božju. Nismo stvoreni za promašaje i odustajanje. Moguće do sada a od sad izbor: nikad više! Izbor je na vama. Otvorite srce Bogu da uđe njegova ljubav i da je možete dijeliti dalje.
Proći ćemo ovim svijetom samo jedanput. I stoga svako dobro koje mogu učiniti, svaka ljubaznost koju mogu iskazati svakome ljudskom biću, dajte mi da to učinim sada.Ne dopustite mi da to odgađam ili zanemarim, jer više neću proći ovim putem. Postoji bolji način življenja... i vi ste upravo otkrili ključ koji bijaše izgubljen!
Odaberite služiti se njime!
Nisi napušten, Isus čeka da se uhvatiš za Njegovu probodenu ruku i kreneš s njim u uzbudljiv i pravi život! Život u punini!

21.08.2006. u 14:02 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Free Website Counters
Free Website Counters
Iskustvo, svjedočanstvo,novi život, novi način razmišljanja i življenja....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr