nedjelja, 29.01.2006.

Aboriginal Didgeridoo

Sunday.......

par slikica od danas ....




















zanimiljivosti baš i nema.....

osim par kritika na vrijeme ali to je novi zeland.

sve ove slike su slikane danas i kao šta se može vidjeti veliku razliku u vremenu između 3 i 4 slike.

znači sviramo didg ispod borova sunce nas prži i sve je cool, apetit se otvorio za odlazak na plažu.
na putu do tamo jedno cca 30 min, vrijeme se totalno promjenilo.
dođemo tamo, oblačno ali utoćo sam nogice i voda nije ni bila toliko hladna. ok to je plaža SUMNER, najviše ljudi se voli tamo doć okupat. a sad kad pogledaš sliku malo bolje recimo zadnju dva frajera su na cca100m ako ne i više od obale i vodam im je do koljena, koliko od obale treba otić da možeš zaplivat, nemam pojma jer nikad nisam bio tamo. (btw. osobno za mene totalno sranje)

par riječi još o vremenu u Christchurch.
ako radiš vani ko ja naprimjer, u van'u ili autu 365 dana na godinu moraš imat kompletnu zimsku opremu.

otvara frend bunker kad smo bili još gore u brdima

ja# ča imaš te duge brageši i dugu majcu va veture?
on# bila bi još i bunda samo mi se pere, i onda bla bla bla , ala,
ma moga bi još i pas sneg danas

i vero tako je i bilo , nu ni pa sneg ma vero je bilo ledeno.






- 09:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>