lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga



make avatar
Make avatar
ovo je avatar nekih frendova

kakvu glazbu slusate
strano
narodno
rock
pop
balade
domace
thompsona
  
pollcode.com free polls




make avatar
Make avatar
ovo je avatar serije trava









ime: ivan
razred:7.a
grad: daruvar
god: 13

volim...
sve frendove
dinamo
hrvatsku
spavanje
msn
mob...

mrzim...
neke nastavnike
učenje
školu
testove ...



MSN: vn.slama@gmail.com











by: gadura

sto mislite o blogu?
super je
ok je
nije nest posebno
bezveze je
glup je
  
pollcode.com free polls




ovo smo ja i jurić

ovo je ines

alaj para

ovo je patrik

evo srne, legendo

ovo je glorija

lory

opet ines

glorija i marina










vn.slama@gmail.com

petak, 20.06.2008.

Napokon

I danas 20. lipnja završila je još jedna školska godina NAPOOOKON, jedva sam izdržao...
iako je bio zadnji dan napravio sam sranje i upisan sam u dnevnik po drugi put ovaj tjedan... i opet zbog istog razloga ali ovaj put nisam kriv nego je kriv bio ilinović... nadam se da neće biti problema oko toga a i zbog toga sam dobio kolac iz vjeronauka... ali mi je na kraju dala 5 jer sam kao bio aktivan... i prošlo je ok... u školi sam bio bijel kao snijeg... kupio sam si sprej (onaj sprej koji se koristi kao snijeg za borove...) a na kraju sam još dobio crvene boje i pjene... sve u svemu, prošlo je ok... joj danas sam trebo ić na glorijin rođendan ali nisam smio sorry goga, al sam u kazni... ajd komajte mi... by



| Komentari (15) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.