petak, 04.01.2008.

Jutro udvoje

Nisam mislila da će biti tako lijepo budit se pored njega. Obožavam ga. Ponekad se samo stisnem k njemu i želim tako ostati zauvijek... Osjećaj da sam samo njegova i on samo moj... Ovo je tek početak braka, ali ako nam ostane bar malo ovako kao što nam je sada, bit ćemo presretni. Kad se sjetim da sam mu se obećala prije tri godine i da se to stvarno ubrzo i ostvarilo, čini mi se nestvarnim. Riječi mogu imati veliku moćzujo
Prvi Božić smo dočekali zajedno, naravno i s našom bebom koja je još u trbuhu! Posebni su to osjećaji. Malo i hormoni imaju utjecaja, ali volim Ivana nenormalno.. Volim ga zbog toliko toga! Otvara mi vrata auta i vuče me van, skida mi čizme, nosi mi jabuke u krevet, šeće samnom u 21h na -4, kupuje mi kompot od višnje.... a uz to je neodoljiv....Nekad ga promatram kad me ne gleda i razmišljam kako mi je zgodan i kako jedva čekam večerzujo
Eto ovo je trebao biti romantičan postić o tome kako mi je prekrasno u braku i kako se Ivan i ja volimo, ali hormončići su prevladali.....wink

Pufa mom Ivanu i našoj bebicikiss ......

- 15:00 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Život posvećen gadu koji ne zavređuje treptaj mog oka, a kamoli otkucaje srca...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Very HOT girl
Mystery
Lana ;)
ZeLeNe ŽaBe
miss21

Sebi dovoljna..


Nemoj se čudit, anđele
Što neću te prepoznati
Ako te sretnem
Bilo kad i bilo gdje
S tobom neću

Sad imaš moju riječ
Da neću ti olakšati
Ako zbog mene ćutiš ti
I sve što pričaš,
Samo govoriš u zid
Jer, s tobom neću

Jer, imali smo kad govoriti
I isplakat se i oprostiti
Al ti si bila sama sebi dovoljna
Pa za čime žališ?

Nemam volje uvijek sve razumjeti
Stalno boriti se, a ne uspjeti
Ti ćeš uvijek biti sebi dovoljna
Za čim ću žaliti?
Za tobom neću

Ako zbog mene ćutiš ti
I sve što pričaš,
Samo govoriš u zid
S tobom neću
Ti možeš reći bilo šta
S tobom neću

: : Gibonni - Unca fibre: :