ponedjeljak, 13.08.2007.

Rode, pivo i ljepota

Kao što znate iz prošlog posta, izgleda da čekam bebuzujo danas sam još jedan test napravila, i taj je pozitivan. Dakle....
Nego, bila ja kod prijateljice još prekjučer i pričamo o tome kako me strah da sam zaista trudna i kako ću to reći svojima, a i ona je u iščekivanju tetke. I sretnem susjedu, a ona se fino slatko smije i kaže mi da već dvije noći dvije rode spavaju na mome krovu! Znamo što to znači, jel?! Hm, uvijek sam mislila da je priča o rodama prazna slama, a evo mi sad! Ljudi, ne zezajte se s rodama! Hm, stvarno ću moć reći djetetu da ga je donijela rodarolleyes Kad se samo sjetim one noći....prekrasno nam je bilo.. Ležali smo na dekici ispod mjeseca i zvijezda i voljeli se kao nikad... Ja sam poželjela da tada napravimo bebu i sjećam se da je on rekao da pazim što želim jer moć želje je velika. Sada se samo možemo smijati tome. Dakle, rode su tu, zar da sumnjam imalo??
Dalje, neki dan ja mami govorim da mi se neopisivo pije pivo već dva dana i da si ga moram ić kupit. Naravno
mama me blijedo pogledala pa sam odustala, no nije to bitno, već mi frendica jučer priča kao kak ću morat jest za dvoje i te brije i ja joj ispričam kako sam čitala na netu da je jedan od simptoma da ti se svidi hrana i piće koje prije možda nisi voljela, ili obrnuto, da ti se zgadi, a ja poželjela - pivo! A ona se uhvati za glavu i kaže mi da je samo molila Boga da ne kažem pivo jer mama joj je jednom pričala da se trudnicama pije pivo, a i da je dobro za bebu party Rekoh ajoj!
Hm, i baš je toj prijateljici neki dan pričala njena frendica kako sam joj nekako posebno taj dan bila lijepa... malo kasnije je komentirala da zar joj moj trbuh ne izgleda kao trudnički. Svaki coment je suvišan, zar ne?headbang
Uostalom , dva testa su pozitivna! Sutra idem kod ginekologa da čujem sve što trebam znat za početak. Uh,ljudi, što me čeka. Kondomi su zakon!!
Btw, imam još jedan od simptoma - gubitak apetita, začudo, ali da. Uopće ne mogu jest njami. I na mahove mi je mučno, ali hvala Bogu pa ne povraćam. JOŠ. nut

- 16:20 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Život posvećen gadu koji ne zavređuje treptaj mog oka, a kamoli otkucaje srca...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Very HOT girl
Mystery
Lana ;)
ZeLeNe ŽaBe
miss21

Sebi dovoljna..


Nemoj se čudit, anđele
Što neću te prepoznati
Ako te sretnem
Bilo kad i bilo gdje
S tobom neću

Sad imaš moju riječ
Da neću ti olakšati
Ako zbog mene ćutiš ti
I sve što pričaš,
Samo govoriš u zid
Jer, s tobom neću

Jer, imali smo kad govoriti
I isplakat se i oprostiti
Al ti si bila sama sebi dovoljna
Pa za čime žališ?

Nemam volje uvijek sve razumjeti
Stalno boriti se, a ne uspjeti
Ti ćeš uvijek biti sebi dovoljna
Za čim ću žaliti?
Za tobom neću

Ako zbog mene ćutiš ti
I sve što pričaš,
Samo govoriš u zid
S tobom neću
Ti možeš reći bilo šta
S tobom neću

: : Gibonni - Unca fibre: :