nedjelja, 12.08.2007.

Život te uči....

Danas je za mene poseban dan. Prošao. Prerano je o bilo čemu još govorit, ali pošto je ovo moj kutak skrivenih misli, osjećaja, strahova, .... Možda ću postati mama.. Okolnosti nisu najsretnije pošto sam tek upisala faks i taman sagradila planove za budućnost, koji nisu bili veliki, ali bili su mojii... Uskoro ću ih podijelit sa ...njime. Volim ga. Najviše na svijetu. Prvi je bio u svemu, jedno vrijeme je bio bivši, a sada jest budući. Ne znam odakle mi snage i volje za podnijet sve ovo, molim se da sve prođe u redu sa starcima, jer namjeravam preuzeti odgovornost. Stalo mi je do moje vjere i znam što je ispravno, iako će biti teško. Sagriješila već jesam, zašto još teže... Tko sam ja da uništim Božji plan za mene, za njega, za bebu..
Radi sebe sam presretna jer mislim da je to nešto najljepše što život može darovat ženi i muškarcu! Ali kako sa starcima...toliko toga je preda mnom..
I. je muškarac koji zna voljet, biti uz ženu kad joj treba, često i kad ne treba, ali i to je dobrothumbup, sposoban je, inteligentan, i mnogo bolja osoba od prije dvije godine kada smo bili zajedno. On već mašta idilu za Božić, govori mi da je presretan, i još sretniji pošto sam donijela ovu odluku. Iako, zajedno smo je donijeli:). Te sitnice mi pokazuju koliko me voli, a onda je sve lakše kada se tog sjetim. Rekla sam si - faks se uvijek može završit, možda ću se baš morat i zaposlit,možda ću imat jedva ikakvu plaću, ali mislim da uz toliko ljubavi koliko će ova beba imat, novac će biti najmanji problem. Jer bebi novac ne treba, tako i svima nama. Novac će kupiti mnoge stvari, svašta, možda i snove, ako su oni materijalni, ali neće kupiti ljubav ljudi do kojih nam je stalo. Neće kupit ni ljubav, ni zdravlje, ni Božji oprost, blagoslov.

***I., vojim te jako jako .................. i našu _ _ _ _ kiss

Curke, ohrabrite me. ..zujo

- 00:14 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Život posvećen gadu koji ne zavređuje treptaj mog oka, a kamoli otkucaje srca...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Very HOT girl
Mystery
Lana ;)
ZeLeNe ŽaBe
miss21

Sebi dovoljna..


Nemoj se čudit, anđele
Što neću te prepoznati
Ako te sretnem
Bilo kad i bilo gdje
S tobom neću

Sad imaš moju riječ
Da neću ti olakšati
Ako zbog mene ćutiš ti
I sve što pričaš,
Samo govoriš u zid
Jer, s tobom neću

Jer, imali smo kad govoriti
I isplakat se i oprostiti
Al ti si bila sama sebi dovoljna
Pa za čime žališ?

Nemam volje uvijek sve razumjeti
Stalno boriti se, a ne uspjeti
Ti ćeš uvijek biti sebi dovoljna
Za čim ću žaliti?
Za tobom neću

Ako zbog mene ćutiš ti
I sve što pričaš,
Samo govoriš u zid
S tobom neću
Ti možeš reći bilo šta
S tobom neću

: : Gibonni - Unca fibre: :