subota, 11.08.2007.

Mojoj ljubavi....


HOĆU LI ZNATI...

Hoću li znati, hoću li
Tvoju ljubav zauvjek sačuvati
Kad se noći bezbrojne zaredaju
O, hoću li

Hoću li znati, hoću li
Biti osmijeh u tvojoj radosti
Topla ruka u tvojim patnjama
O, hoću li, o hoću li

Ljubavi moja
Hoću li biti žena ja
Kakvu bih željela tebi

Hoću li znati, hoću li
Ići putem bez cilja sigurnog

I ne prestat' u tebe vjerovati
O, hoću li

Hoću li znati, hoću li
Kad se kosa zabijeli od godina
Sretna tiho uz tebe stariti
O, hoću li, o hoću li

Ljubavi moja
Hoću li biti žena ja
Kakvu bih željela tebi...


**** Love you, I. ****

- 23:57 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Život posvećen gadu koji ne zavređuje treptaj mog oka, a kamoli otkucaje srca...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Very HOT girl
Mystery
Lana ;)
ZeLeNe ŽaBe
miss21

Sebi dovoljna..


Nemoj se čudit, anđele
Što neću te prepoznati
Ako te sretnem
Bilo kad i bilo gdje
S tobom neću

Sad imaš moju riječ
Da neću ti olakšati
Ako zbog mene ćutiš ti
I sve što pričaš,
Samo govoriš u zid
Jer, s tobom neću

Jer, imali smo kad govoriti
I isplakat se i oprostiti
Al ti si bila sama sebi dovoljna
Pa za čime žališ?

Nemam volje uvijek sve razumjeti
Stalno boriti se, a ne uspjeti
Ti ćeš uvijek biti sebi dovoljna
Za čim ću žaliti?
Za tobom neću

Ako zbog mene ćutiš ti
I sve što pričaš,
Samo govoriš u zid
S tobom neću
Ti možeš reći bilo šta
S tobom neću

: : Gibonni - Unca fibre: :