novigradsko 2008

24.04.2008., četvrtak

Sretan ti rođendan, Bubba!

Učesnica je Novigradskog proljeća 2008., već je napisala tekst o tome kako je bilo i danas ima rođendan.

Nadam se da će mi naknadno odobriti citiranje svog teksta s bloga
Papirnate maramice :D
http://girlwithbrush.blog.hr/


°°noVigrAd je luKa snoWa°°
°°Swe što je liepo kratko traje!°°
Vratila sam se iz luke snova. Sve bi dala da mogu ponovit ovih prekrasnih tjedan dana, vidjeti opet tu obitelj na okupu. Svi mi užasno fale. Bilo je presuperr, taj osjećaj se nemože opisat, već se to mora doživjet, tako da to znaju samo oni koji su bili tamo i uživali. Upoznah puno dragih, dobrih, prekrasnih ljudi, stvorila sam brojna prijateljstva. Previše vas sve voljam i punoo mi falite. Radionica je ove godine bila preprezakon, voditelj Theo kao i uvijek presmješan i najbolji. Radili smo prezakon stvari.
Npr. neke životinje od starih kartona. Kad sam vidla stari Binčicin rad, baš sam se razveselila. Radili smo zidove, kao i obično, al su liepi. Sprejale smo Mutna, Ponči i ja uz to i maske za mobitele. Kako mi sve to fali. Baš sam se ujutro probudila i sjetim se onih jutra,ideš na doručak, na radionice. Nedostaje mi to swe. Želim to opet ponovit, i četvrtu godinu. Ma bilo jeee, ZAKON... Al treba se veselit zbog onog što je bilo.
Glupo mi je govorit šta sam sada svaki dan radila. Uglavnom petak je meni bar bio najposebniji. Plač i ples xD. Završna priredba je bila liepa, predivna, puna talenata. Onda poslije priredbe smo išli u hotel, plesali do 2 ujutro, pa otišli po sobama. kuLj,sTajliš. Juraj-free hugs xD
Bili su nezaborawi stihove. Dajach predivno pjevaš, Buga također.
Jednu večer je bila promocija od Pončicine i moje slikovnice. Bilo je Ocki.
Fala Theu i Joži na lijepim riječima. Zadnji dan iliti jadna mi subotica. Bilo je liepo. Onak mramurni jer cijelu noč nismo spavali probudili smo se u šest da bi išli spremat robicu w kofčeke. A zatim na doručak. Ono da zaspiš nad stolom. Al bio je tu Danijel da nas zabavlja. Išli smo se ispozdravljat s obitelji, obitelji s kojom smo bili tjedan dana. Hvala cwikama na zaštiti od suza. Ugl. bolje da me niste widli. :( Danijel je smislio rampu, nismo dali busevima da prođu xD Budi moja woda ja sam sada watra izgorjet ću
Znam da owo nije predugačak post, ali glupo mi je pisati što smo radili swaki dan i kako. Znam da mi je bilo predobro i da moram to ponowit. Novigradsko proljeće trebalo bit trajati cijelo stoljeće

A sad pozzzdrawljam: Josipu, Mutnu, Juraja, Inku, Karalu, Bugu, Wjeru, Peru, Danijela, Ana-Mariu, Lanu, Iwana, Saru iz kostimografske, Leu, Elmina, Gaby, Neu, Ivu, Franku, Juru, Enu, Zaru, Ines, Tomu, Markiza, Miju, Saru iz pjevanja, Saru iz filmske, Martinu, Emili, Tonia, Ines s slikarsko scenografske, Soldana, Merdića, Tomljenovića, Miu iz slikarsko scenografske, Miu iz orkestralne, Dajach, Barbie, Krešu s foto, Krešu s video, Luku, Bananu, Alana, Katarinu, Hanu, Morena i swe koje sam upoznala, a zaboravila sam im ime i naravno pozdrav najboljem voditelju na svijetu-Thea. woljam was puno

Sutra (DANAS, jer je jučer pisala tekst) mi je ročkas...trinaesti...hepi birzdej tu mi...




- 10:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

TOP LISTE

Da li dobro brojim ?