novigradsko 2008

24.12.2005., subota

Prvi post u 3 ujutro???

(Naslov sam posudio iz komentara)

A priča je jednostavna i dugačka.

Počelo je popodne. Odlučio sam da ću otvoriti Novigradski blog.
Pročitao pravila i prihvatio sam ih.

Ali bloga otvoriti nisam uspio. Povuci potegni, blog je izvan mojih domašaja.
Opet čitam pravila. Opet ih prihvatim. Povuci potegni ali blog se ne pojavljuje.

Dođe veče. Probam ovo. Neće. Probam ono. Neće.
Povuci potegni a ponoć je sve bliže.

Prođe i ponoć. Gledam druge, čitam druge, gledam upute, pokušavam.

02:03
Uspjelo je! Ne mogu vjerovati. No, veselje je kratko. Jer pokušaj pisanja teksta ne uspijeva.

Prvi put, pa pogledam, pa ništa, pa drugi put, pa pogledam pa ništa. I SVAKI put piši tekst ponovno, onako kako mislim da sam zapamtio ono što sam mislio napisati.
Drugi put pokušam drugi put.

USPJELO JE
02:52

Davorka, napravio sam novu prijavu (2)
Ne mogu vjerovati.
Nigdje ne vidim "Davorka, napravio sam novu prijavu".

Sve mi se činilo tako jednostavno.
I "kopi paste" ali nema više ničega.

Novigradsko je počelo s traženjem i gubljenjem.

A čak sam kvačicu uz Proslijedi tekst uredništvu, nakon dva čitanja upitnika, ipak postavio.

I trebalo je biti ...
Ma, možda će ipak trebati krenuti od početka.

Od Sigurnosti.

- 02:51 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

TOP LISTE

Da li dobro brojim ?