subota, 05.11.2011.

Michael W. Smith - Slavljenje kao životni stil



Ukoliko želimo sastaviti listu najzaslužnijih i najproduktivnijih glazbenika na području suvremene kršćanske glazbe, ime koje bi nedvojbeno zasjelo na sam vrh je Michael W. Smith. Ovaj pedesetogodišnji kantautor iza sebe ima 19 albuma, 31 broj jedan singlova, 13 milijuna prodanih ploča, 3 nagrade Grammy....

Objavljeno u 14:21 • Komentari (0) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2011  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2011 (11)
Komentari On/Off

zwani.com myspace graphic comments

NEKI KORISNI LINKOVI:

RIJEČ ŽIVOTA - Kršćanski centar
TABOR - KUĆA SUSRETA
KRŠĆANSKA SADAŠNJOST
KARIZMATSKO - MOLITVENA ZAJEDNICA "DOBAR PASTIR"
ZAJEDNICA MOLITVA I RIJEČ


PSALAM RODOLJUBA

I
S Domovinom u srcu i vjerom u Boga, u zbor sam stao, pod zastavu svoju. U boju Bog mi je snagu dao, u srce mi ljubav ugradio, da branim zemlju otaca svojih.

Pribrojio me precima mojim, u temelje me ugradio Domovine moje.

Neprijatelje svoje ja mrzio nisam!

Ljubio sam zemlju predaka svojih, Bog ih je u nju deveo i tu ih nastanio. Velike nevolje pratile su narod ovaj, u svoje vrijeme Bog će utvrditi granice njihove.

II
Prijatelju, gradi na temeljima otaca svojih, pokaži koliko ih ljubis, jer samo ljubav za patnje ne pita. Izgradi zemlju svoju, da u njoj sretno žive sva djeca djece tvoje.

Ljubavi puno u nju ugradi, jer je svaka trava od Boga dana, krvlju je zalivena. Ako ljubav živiš i u trud svoj nju ugradiš, djela tvoja ostaju u vječnosti. Prepoznat će se djela ljubavi naše, pod istim barjakom ćemo se naći.

III
A ti, što tuđincu služiš, pod svoju zastavu oni te primiti neće, a tvoja ti nije omilila. Vrati se narodu svojem, da spokojno doživiš starost, da u miru sa svima živiš, da te se djeca tvoja sramila ne bi.

Ti, što svojoj trpezi služiš, svoje slave tražiš, a dao ništa nisi, pravdu za sebe išćeš, a istinu ne prepoznaješ. Ugradi se u narod svoj, od Boga oprost traži pa će ti i narod oprostiti. Pod svoju zastavu stani, jer ona je od Boga dana, prepoznavat će se u vječnosti.

Juraj M.


brojac poseta


brojac poseta