Blog uzdržavaju:

CHAT VAM JE DOLJE, PIŠE CHAT NA POSTU.




More Cool Stuff At POQbum.com



Image and video hosting by TinyPic
Ime i prezime: Dominik Željković
Nadimci: Đuro, Đuka, Tovar...
Datum rođenja: 02.09.1993.
Mjesto življenja: Novaki (Karlovac)
Razred: 1. Šumarske (bit će najesen)
Klub za koji navijam: HAJDUK


(Privremena slika. vidite kako je ispao rofl
Image and video hosting by TinyPic
Ime i prezime: Antonio Cvitak
Nadimci: Cvile, Cvitak, Flourescentni
Datum rođenja: 17.01.1994.
Mjesto življenja: Novaki (Karlovac)
Razred: 1. Šumarske (Također će bit najesen)
KLub za koji navijam: HAJDUK

NAŠI PRIJATELJI:

RENATO
Image and video hosting by TinyPic

FIC
Image and video hosting by TinyPic

TUKAC
Image and video hosting by TinyPic

ŠABIĆ
Image and video hosting by TinyPic

SKOLAN
Image and video hosting by TinyPic

JURAN
Image and video hosting by TinyPic

PULJAR
Image and video hosting by TinyPic

EMIČ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

Opis bloga

Ovdi čemo pisati o svim glupostima


Neka nitko ne dira u moj mali dio svemira - THOMPSON


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Malo o Novakima: Novaki su malo selo u karlovačkom Pokuplju. Nalaze se u neposrednoj blizini grada. Krase ga prekrasna plodna polja na Naklima i predivan krajolik uvijek čiste i bistre Kupe. U Novakima je i vatrogasno društvo DVD Hrnetić - Novaki. Od ostalih stvari u Novakima se još nalaze i kafić Ivančica i restoran Dolcevita koji su u slopu doma DVD-a, a uskoro če se otvoriti i Diona preko puta doma. Novaki danas broje oko 200-tinjak stanovnika od kojih su etnički svi Hrvati i vjerski katolici.


Grb Knina, Đurotovog grada
Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 13.07.2008.

Lorin rođendan

Zdravo ekipa! Jučer je bio možda najveći faf u ovoj godini partysmokinnjami. Naime, bio je Lorin rođendan, koji je ustvari danas ali ga je jučer slavila. Bilo je odlično i prava zajebancija. Bio sam do kasno u noć. I Cvitak je bio tako da i njega valja spomenuti. Cilo vrime je bio na laptopu, nije se znalo ko jaće piva, on ili kompjuter . Šabić je bio u paleti, ali ono definitivno. Baca se je posvuda, Psovo ko četnik rofl nut. Agbaba je bio isto pod gasom, i to veoma jako, i ja ga u životu nisam vidio tako drvenog. Bilo je još puno ljudi, ali valja spomenuti da sam se skompo s Mirotom, Tihaninim dečkom. Lik je car, zajebant kakvog nema, gotovo cili rođendan sam se s njim zajebava rofl. Valja spomenuti i da sam mu bio vodić do dučana cool. Ja se opet nisam napio laze. Aj dobro jesam. Kekeke! Ja i Cvile smo krenuli doma oko pola 12 u noći, i nismo nijednomput pali s bicikla!!!!! Jebote, čudo!!! Ja sam došo doma, HVALA BOGU nisu me skužili, i zarigo sam cili balkon. rofldeadpartynamcorlud. Hahaha! Sada sam u raju, nema mi staraca doma do četvrtka, u Opatiji su thumbupthumbupthumbup. OKe, dosta sam napiso, pozdrav svima mojima prijateljima, i da SRETAN ROĐENDAN LORA!

SPISATELJ DJELA: ĐURO



* komentiraj (32) * printaj * % *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.