< listopad, 2012 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Mislio sam da me ništa ne može iznenaditi, a kad tamo... :)

Objavljeno u četvrtak, 11.10.2012. u 14:18.

Dragi posjetitelji, ostao sam osupnut ovime što se sada dogodilo i tu priču jednostavno moram podijeliti s vama :) Dakle priča je iz Hrvatske, Zagreba. Upravo sam želio naručiti ručak i nazvao sam catering Kvatrić. Često naručujem od njih i do sada nije bilo problema. Međutim kako sam vegetarijanac i ne jedem meso, želio sam naručiti blitvu, krokete, rižu i salatu (ukupno 51 kn) da bi mi djelatnica s druge strane rekla: ne dostavljamo priloge! Ja ljubazno odgovaram da meni to nisu prilozi ponavljam da sam vegetarijanac i molim ih da mi dostave. NE! Kažem možete li mi dati šefa ili nekog da popričam jer ne mogu vjerovati da mi ne žele dostaviti ručak. Daje mi na telefon drugog gospodina koji samo kao papagaj ponavlja priču o NEdostavi priloga. Kažem da ću platiti dostavu posebno ako treba (to funkcionira kod normalnih poduzetnika poput Rubelja ako naručim za premali iznos) no jednostavno ne žele dostaviti.

Pitam ga jeste li vi vlasnik?

Kaže da nije te ga zamolim broj od vlasnika jer i dalje ne vjerujem da vlasniku nije stalo da zaradi novce. Dobivam broj od gazde, objašnjavam situaciju i on meni opet kako oni ne dostavljaju priloge. Pitam ga: ali ZAŠTO ne dostavljate priloge? Nema odgovora. Jednostavno zato jer ne dostavljaju. Ja ponavljam priču i pokušavam mu dočarati situaciju: znači ako uzmem Margaritu za 33 kn to ćete mi donjeti, a sve ovo za 51 kn nećete? On potvrdi. Onda sam mu na kraju rekao da ne vjerujem kako netko ne želi zaraditi novac i da je ovo priča za novine.

Ukratko ja sam prvi koji bi inače bio na njihovoj strani jer volim pravila i znam da nije dobro raditi izuzetke pogotovo ako ste veća tvrtka, ali ovo pravilo je presmiješno. Puno je bolje ograničiti iznos dostave na recimo 30 kn ili 50 kn pa čak i posebno naplaćivati dostavu ako su kupci spremni platiti ju (ja jesam) nego ovako paušalno nešto proglasiti prilogom (meni je to jelo) i ne dostavljati. Svi nešto kukaju kako su teška vremena i nema se love a s druge strane ima i nekih koji ne žele lovu i kojima kupac nije na prvom mjestu.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.