< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Zavist

Objavljeno u nedjelja, 24.10.2004. u 19:37.

Pišući blog i razmišljajući o novcu shvatio sam da ne trebamo biti zavidni na razne glumce, nogometaše i pjevače. Oni su jednostavno cijeli svoj život posvetili jednoj jedinoj stvari koju jako vole, postali najbolji u tome i gle koliko im je novaca došlo. Zanimljivo. Možemo li mi napraviti nešto slično?

S druge strane mi radimo posao koji nikada nismo ni željeli raditi, često ga i mrzimo. Ponedjeljak nam se gadi, petku se kakti veselimo. Ulažemo kolko baš moramo jer ak se i potrgamo ne bumo dobili veću plaću, bla, bla. I čemu se onda čudimo?

Pa ja se čudim sljedećem: Koga bih ja trebao ubiti, koga vraga napraviti da meni netko plati 20 milijuna dolara za nešto. Za bilo što. U stvari ne za bilo što. Nego da radim nešto što volim???, što sam cijeli život želio raditi? A upravo to se dešava nekim ljudima, glumcima, manekenkama, pjevačima, sportašima, umjetnicima.

Pokušavam to sebi objasniti, ali mi baš i ne ide. Jedino koliko-toliko razumno objašnjenje mogu pronaći u priči o Sylvester Stalloneu.
Svi znamo tko je on, međutim nisam imao pojima o njegovoj životnoj priči. Navodno je od najranije mladosti želio biti filmski glumac kako bi inspirirao ljude. 1500 puta su ga odbili u New Yorku govoreći mu da nema šanse, kak to govoriš brljsvšgz, izgedaš ko debil, rugali su mu se. 1. uloga je bila gluma nekog frajera kojeg je netko izlupao u 20 sekundi. Umirao je od gladi, živio je bez grijanja. Žena mu je rekla neka se zaposli negdje - bilo gdje, ali nije htio. Znao je da ako se zaposli u nekom bezveznom poslu da će mu to uništiti snove i da će izgubiti entuzijazam (to mi je jako zanimljivo razmišljanje). Jednom je u knjižnici (tam je bilo toplo:) naletio na knjigu od E.Allan Poa. On mu je pomogao da izađe malo iz sebe i da misli kako može pomoći drugima, a ne samo toliko brinuti o sebi. Pomislio je da bude pisac!?! Uspio je napisati neki scenarij i prodati ga za 100$. Nije mu išlo dalje i na kraju je morao prodati nakit od žene koja ga je i ostavila. Imao je i psa kojeg je jako volio jer mu je pas davao bezuvjetnu ljubav (a ne ko žena;). Toliko je potonuo da je otišao u birc i probao prodati psa nekome jer ga nije mogao hraniti (a ni sebe). Nakon malo pregovaranja i spuštanja cijene s jednim čovjekom uspio je prodati svog najboljeg prijatelja za 25$. Bio je to najgori dan u njegovom životu. Rasplakao se.
Dva tjedna kasnije gledao je borbu Muhamed Alija i sinula mu je ideja. Pisao je 20 sati u komadu. Napisao je cijeli film. Na kraju se sav tresao od uzbuđenja jer je znao da je to to. Išao ga je prodati u agenciju, ali sve su ga odbile. To je sranje, predvidljivo je, bezveze, itd. Na kraju se jedna agencija ipak zapalila za priču i ponudila mu 125.000,00 dolara!!! Dobro ste pročitali sto dvadeset pet tisuća dolara. Međutim on nije odmah pristo prodati jer je uvjet bio da on glumi glavni lik. Naravno da su ovi iz agencije popizdili i rekli mu da je on pisac, a ne glumac. Ne, ja sam glumac. Ti si pisac! Nisam! Ja sam glumac! Rekli su da žele zvijezdu (Ryan O'Neal) a ne nekog no-name glumca. Rekli su mu da uzme ponudu ili odbije. I ODBIO JE!! Jebi ga čovjek je želio glumiti u svom filmu. Čovjek bez novaca je odbio 125 tisuća dolara.
Zatim su došli kasnije i ponudili mu 250 tisuća dolara samo da on ne glumi u filmu. Odbio je! 325.000 dolara - neću! Na kraju su se dogovorili za 35.000 dolara i da može on glumiti Nisu hjteli riskirati. Ok, dobio je "samo" 35 somova i glavnu ulogu u filmu. Prva stvar kaj je napravio je otišao u birc čekati da naleti onaj frajer da kupi nazad svog psa. Nakon tri dana ga je pronašao i ponudio 100$ da kupi nazad psa. Međutim frajer nije htio. 500$! 1000$, ali frajer nije htio. Stallone i dalje nije odustajao jer je točno znao što hoće. Dogovorili su se za 15.000 $ + uloga u filmu. Da, taj frajer je u filmu (i pas je u filmu:). Kad su djelili Oscara za film Rocky, Stallone je pročitao što su sve rekli za taj scenarij. Smeće, bezveze, glupost, predvidljivo. Najbolja osveta je OGROMAN uspjeh;)

Što smo naučili iz te priče? Da razmislimo prije nego pljunemo na Britney Spears, Beckama i ostalu škvadru koja je postigla ogroman (novčani) uspjeh. Oni svojim radom razveseljavaju (ok, o tome bi se dalo pričat;)) milijune ljudi. Napravite vi nešto za što će miljarda ljudi platiti lovu da to sluša ili gleda i uspjeh je zagrantiran;)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.