Danas jesi, sutra možda i ne..

Tražim kandidata za masažu..

..jer mi puca ne samo glava,
nego i svaka koščica u tijelu..


napokon sam dobila pjesmu
koju žicam..
neznam točno kolko
tak da neću lagat..

Šteta što je kurva

Nosiš modru haljinu,
onu meni najdražu,
ali znam to nije zbog mene.

I u uči gledaš me
da mi srce polomiš
i da umrem od ljubomore.

Tajno iza koljena,
kap parfema nanosiš,
ali znam, to nije za mene.

Noćas ideš tko zna gdje,
samo sebe sram me je
kada znam da sam ti kriv za sve.

Al' ja nisam k'o drugi,
ja uvijek praštam prvi.

REF: Šteta što, što je kurva
kažu svi, a ja šutim.
Šteta što, što je kurva,
ne znaju, a ja slutim.

Noćas ideš tko zna gdje,
samo sebe sram me je
kada znam da sam ti kriv za sve.

I u uči gledaš me
da mi srce polomiš
i da umrem od ljubomore.

Al' ja nisam k'o drugi,
ja uvijek praštam prvi.

REF: Šteta što, što je kurva
kažu svi, a ja šutim.
Šteta što, što je kurva,
ne znaju, a ja slutim.


______________________________________



da završila sam školu..
sad i službeno.
ili ne..
kontam da trebam sačekati dodjelu diploma
il čega već..

a onda..

tjedan dana kod bake.

spavam,
jedem,
čitam,
jedem,
čitam,
šetam,
spavam....

i vratim se u grad
deblja!
odmornija,
smirena..

ma fenomenalno!

pročitat ću i pogledati
da vincijev kod..
i još par knjiga i filmova
koji me zanimaju.

ponijeti si cd-ove
s najkvalitetnijom mjuzom..
bez jeftinih sranja
od kojih uši, glava
i duša boli!

ponijeti si nešt za zapalit,
mobitel ostavit kod kuće.
zabranit svojima da daju bakin broj.
...
takav mi odmor zaista treba.
a kontam da sam ga i zaslužila.

i sumnjam da će mi itko faliti
dok budem imala bakinu kuhinju!:)


a sad..
sad idem po tabletu,
pošto mi lava opet počinje pucati!

a danas repriza..
čak i bolje,
pošto sutra nitko ne radi
i neće se pola njih razić rano.

nisam dugo spominjala blondie..
aha.

e, pa nema više razloga da ju viđam..
a pošto je u duši seljančica,
nećemo se ni vani viđati..
više ju nitko neće zaustaviti da ode na cajke.
a mene tamo nitko ni mrtvu ne može odvuć!?
ostale su nam zajedničke frendice za coffee,
al ona sigurno neće ić kad idem ja..
a ni ja kad ide ona.

ipak..

htjela se pomiriti.
ja ne.

zašto?

mrs. perfect ima malo predugi jezik.
a i one koke kojima je to ispričala..

a ja nemam čelične živce,
tako da je bolje da ju ne gledam.

čula sam da se hvalila okolo
da joj nikad nije bilo bolje
(u njenom slučaju)
s pametnijom polovicom.

a čula sam i da su skoro prekinuli,
jer joj je rekao da mu je tek sad
stalo do nje
(nakon skoro god,. dana veze)!
rekao joj je da je istina
ono što sam joj rekla,
da ju je prevario s obje one cure
s kojim sam ga vidjela.
i s još jednom
(s kojom ga nisam vidjela).

jebote,
sve mi je nešt neugodno
što sam na njenu vezu bila ljubomorna!?
kakva jadnica..
kažem joj istinu,
ona i izjavi takvu glupost!
dobro da nije izjavila još
da bi bila s njenim nadobudnim žgoljavcem!

sad joj je žao..
ko ju jebe,
rekla sam joj da će mi opet dopuzati.


idem odmoriti malo..
pripremit se za večeras!;)



24.06.2006. u 16:40 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Život na ovom planetu. Da znate, onaj prethodni je bio mnogo bolji:)


Evo, odlučila sam stavit jedan link.. Puno macana!!:)
Homofobi dalje!!:)

MySpace Layouts

MySpace Layouts






MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts





layout for myspace

layout for myspace





Myspace layouts

Myspace layouts