Danas jesi, sutra možda i ne..

t.t. i ostalo..

par dana nisam mogla niti na jedan od blogova,
pa tako ni na blog.hr..
Y?
I don' know..
imala sam dobru ideju o čemu pisati,
ali sam naišla na tekst o tanji tomić
i sve zaboravila.
da, čula sam na reklami
za neznamkoji časopis
da je dobila po pički..rofl
nisam to popušila,
iako bi mi bilo drago da je to bila istina.
inače,
uvijek sam na strani žene,
pogotovo zlostavljane.
ali ta t.t.!?
za nju nemam riječi!
prije godinu dana, otprilike,
sam u sanji čula njezinu izjavu
da životinje na njoj najbolje stoje
i da nikada ne bi umjetno krzno
zamijenila pravim!

a ne?
kurv smrdljiva..
pička ti materina!!
pa ja bi ju živu oderala
i njezina bi mi koža bila
otirač najvjerovatnije.
brisala bih njome guzicu,
ali kad ne mogu podnijeti
da me išta njeno dotiče,
pa makar to bilo po šupku..
majku joj njezinu..
još taj ciničan osmijeh
i ton kojim je to izrekla..
ma strašno!
ne vjerujem joj ni riječi.
a uostalom,
nije prva koja laže..
tako da ni on nije prvi muškarac
koji ima moju potporu.
vremena su se promijenila,
žene gledaju akcijske filmove i formulu,
a muškarci sapunice i ljubavne drame..
ne svi,
bogu hvala..
ne želim sada kategorizirati,
nego jednostavno reći da
nisu muškarci uvijek krivi za sve.
kao prvo,
žene su inteligentnije,
pa su stoga sposobnije za napraviti
neku (bolju) spletku i generalnu pizdariju.
a ako je kojim slučajem to sve istina,
sama si je kriva..
ženska glavo, udala si se za boksača..
šta si koji kurac očekivala?
da će ti kuhat, spremat i prat???
glupačo, sredi se..

priznajem,
naišla sam na seljačinu koja mi je opizdila šamar..
mislim, da se razumijemo,
nije mi bio ni frend, a bogami ni dečko.
ali lupio me.
i ne..
nisam poslala nikog na njega.
zašto?
niti je veći,
a sudeći po šamaru,
ni jači od mene.
nebi bilo fer od mene..
ok, ja sam se služila
nedozvoljenim sredstvom - sapunom.
da.
spičila sam ga sapunom po sred face.
kontam da bi se upišo od smijeha
da mu se nije plakalo.
prvo me proglasio ludom,
a onda mi je platio cugu..
sad smo si dobri..
ko zna..
možda se t.t. i njezin mužić pomire?smijeh
____________________________________

e daa..
da se pofalim..
prošla sam i na obrani!
big deal..
važno je da je alonso prvi!;)
iskreno,
navijam za ferrari
(m. schumachera),
ali sam presretna kad alonso pobijedi.
onda ima onaj
neprejebivo jebozovan osmijeh na usnama..
polizala bih ga od....
ermm..
zanijela sam se..

e.. imam jedan vic!

uletjela časna sestra,
sva uzbuđena,
u samostan i viče:
"silovali su me u šumi!
silovali su me u šumi!!
što da radim?
što da radim??"
ostale časne sestre šute,
a glavna časna joj kaže:
"odi u kuhinji,
odreži si krišku limuna i
stavi ga usta."
"hoće mi to pomoći da mi se oproste grijesi?" pita ona.
"neće, ali će ti skinuti taj prokleti smiješak s usana!"


13.06.2006. u 17:43 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Život na ovom planetu. Da znate, onaj prethodni je bio mnogo bolji:)


Evo, odlučila sam stavit jedan link.. Puno macana!!:)
Homofobi dalje!!:)

MySpace Layouts

MySpace Layouts






MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts





layout for myspace

layout for myspace





Myspace layouts

Myspace layouts