Danas jesi, sutra možda i ne..

"Volim te.."

jedna stvar mi nikad nije bila jasna..
mislim, ne samo jedna,
naravno,
ali ova me jebe već duže vrijeme..

zašto je muškarcima teško reći:
"volim te"?

lako im je to govoriti svaki dan,
ako to ne misle uistinu.
ali ako su sigurni da nekog vole,
onda se useru
i ne govore ništa..

nije stvar u te 2 riječi,
jebe mi se..
draže mi je da mi svaki dan pokazuje koliko me voli,
nego da ostaje samo na riječima..
nego se jednostavno radi o tome
da ga je frka izgovoriti to!

jebote,
pa ne očekujem brak
ak mi kažeš "volim te"!?

mogu na prste (jedne ruke) izbrojati
koliko mi je puta u ove 2 godine
rekao "volim te".
ne da me voli i koliko me voli..
nego baš "volim te".
a naravno da se ni ne sjećam
svih lijepih stvari koje je napravio za mene
baš zbog toga zato što me voli.

tako da sam prihvatila Njegovu igru,
reći ću Mu s v e,
ali od mene neće čuti
"volim te"!

a ono prase prije njega je svaki jebeni dan
govorio "volim te"!
od njega mi je bilo zlo..
te dvije riječi su mi postale kao "dobar dan".

"dobar dan" = "volim te"

i nisam za to da se govori često..
sama čar tih riječi se izgubi,
ne znače ti više ništa.
najbolja mi je "doza" jednom mjesečno..
ali ne u trenutku kada bi bilo
predvodljivo,
nego u nekom skroz neočekivanom trenutku.
neznam,
na semaforu dok čekamo zeleno..
u mesnici..

ne u krevetu.
osjećala bih se da mi zahvaljuje za sex.
znam da me voliš nakon sexa,
voliš i susjede nakon sexa.
voliš cijeli jebeni svijet nakon sexa!
ne želim čuti
"volim te"
poslije sexa.


(ok, priznajem,
ima par situacija kad želim..)

i tako Dragi moj..
volim i ja tebe.

03.06.2006. u 12:35 | 21 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Život na ovom planetu. Da znate, onaj prethodni je bio mnogo bolji:)


Evo, odlučila sam stavit jedan link.. Puno macana!!:)
Homofobi dalje!!:)

MySpace Layouts

MySpace Layouts






MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts





layout for myspace

layout for myspace





Myspace layouts

Myspace layouts