nedjelja, 10.09.2006.

hello

Dragi moji, evo prvi tjedan muke i nauke je prošao!! Nadam se da niste već dobili zadaće i da za slijedeći tjedan nemate ništa za učiti!! ja začudo nisam pala u depru kada sam se odaljila od kuće, možda je to zbog dečka,ali... ne znam!!! žao mi je što vam ne pišem kao obično, ali nemam ideja, pa bi vas molila ako imate nešto o čemu bi moglka pisati recite!! A sada moram ići, susjeda mi je rodila, pa slavimo!! pusa!!!kiss

- 10:38 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sve što vas zanima i ne zanima!!!!! moj život, vaš život, tuđi život... novosti, glazba, sport!!! SVE!!!!!!!!

meni dobro, možda bude i vama...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Kika
pijandura
kalina
ban_ana_nas

"I don't dance to lift my self esteem
I don't dance because I crave attention.
I don't dance because it's good for my joints.
I dance because the art itself has kidnapped my heart
and the music flows through every vein and bone in my body .
I rarely stop thinking about dancing unless I'm praying.
It's what I 'm meant to do in this life
and I'm doing it."
Layla Taj