srijeda, 30.08.2006.

povratak

Hej ljudi!! Kako ste proveli ljeto?? meni je bilo najbolje ljeto ikada. provela sam ga doma sa svojim društvom. e bez njih.... ne mogu zamisliti život. ali zanimljivo je koliko se sve na brzinu može okrenuti na opačke!! kada te tvoj najdraža sestrična posvađa sa najboljim prijateljem. sruši ti se cijeli svijet, poželiš da te nešto izbriše sa lica zemlje, ali HVALA BOGU imam naj,naj,naj,naj,naj,naj divniju osobu kraj sebe i ne smojem je izgubiti! Jelenu! a zatim i Matiju!!! i ostatak društva, ali zbog njih se stvarno isplati živjeti!! ne znam kako ću bez njih!!! a moj najdraži frend koji mi je okrenuo leđa zbog cure, sa mojom sestričnom bio meni u inat...eh, to jed ruga i druga priča!! a više mi se ne da radi toga plakati!! I'm back!!!!!!!!!!*pusa*kiss

- 19:17 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sve što vas zanima i ne zanima!!!!! moj život, vaš život, tuđi život... novosti, glazba, sport!!! SVE!!!!!!!!

meni dobro, možda bude i vama...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Kika
pijandura
kalina
ban_ana_nas

"I don't dance to lift my self esteem
I don't dance because I crave attention.
I don't dance because it's good for my joints.
I dance because the art itself has kidnapped my heart
and the music flows through every vein and bone in my body .
I rarely stop thinking about dancing unless I'm praying.
It's what I 'm meant to do in this life
and I'm doing it."
Layla Taj