On/Off

Design by: N-dizajn


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*o meni*

name*___ Lea
age*___ 15
town*___ Karlovac
school*___ Gimnazija Karlovac <3




Photobucket


*sweet about me*


Photobucket

LOVE <3

Photobucket

FASHION <3

Photobucket

FRIENDS 6 <3

Photobucket

DANCE <3





*links*

_*_ Antićka_*_Pajićka_*_Tea_*_Petra_*_
Kiki_*_Josipa_*_Hanna_*_Tihhy
_*_Tena_*_Paula_*_Kiki i Shvedy
Jack Daniels_*_



Koliko vas je sada na mome blogu:
website stats

Koliko vas je bilo na blogu od 14.07.2008.

Free Counters
Free Counters


Istina o nama…

Istina je ta da nas više nema,
Prošlost je prošlost i više me ne zanima.
Vjerujem u danas i u samu sebe.
Ne vjerujem u tebe, niti tvoje sluge!
Ne značiš mi više ništa…

Ima ih..
Vjeruj, ima ljudi koji me vole i koji su
Tu za mene, svaki dan i svaku noć
Mogu se na njih osloniti…

Ona patnja kroz koju sam prošla,
Mi je bila tama na putu.
Sada sam super i znam da sam snažna.
Mogu proći kroz vatru i snijeg,
Bez ozljeda ili patnje.
Snaga nije u mišićima, nego u mudrosti!
I zato je ti nemaš!
Slabija si nego što misliš.

Slobodno me vrijeđaj.
Ti za mene više ne postojiš.
A ako je tebi tako dosadno u
Životu, slobodno se zabavi na moj račun.

Nastavljam svoj život,
Sretnija nego sa tobom!
Znam cijeniti vrijednosti.

Sada sam shvatila u što
Si me pretvorila, zajedno uz sebe.
Biti tako umišljen i bezosjećajan
Ne može svatko!
Zato si posebna!


*ovaj post je namljenjen jednoj osobi,
zbog koje sam jako patila (i još uvijek patim)...

Photobucket
*Lily Donaldson


|ponedjeljak, 24.11.2008. , 15:46|

| Komentari (15) | Da/Ne| Print|






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.