...It feels so sad to wake up and see that all is gone...

utorak, 16.05.2006.

...5TH CHAPTER...

Phoenix, škola...
-Ali, Jack, ZAŠTO??- neutješna je bila Maria.. -Super nam je išlo, ne razumijem otkud sad odjednom želiš prekid!!??- -Gledaj, Maria... Meni je žao... I stvarno ne znam šta da ti više kažem.. Osim da je bilo super dok je trajalo, ali gotovo je. Ne želim više biti s tobom!- -Ne, ne pristajem!- očajna je bila Maria, bacila mu se oko vrata i pokušala ga poljubiti. On se odmaknuo i odgurnuo je, možda malo prejako. -Maria, sorry, nisam namjerno tako jako! Nisam htio!- ispričao se Jack, ali Maria ga je pogledala očima punim suza, s pogledom koji je odavao mržnju koju je tada osjećala prema njemu... Otišla je od njega i nijednom se nije okrenula. Toliko su je boljele njegove riječi, prekinuo je s njom kad im je bilo najbolje. Nije ju mogao utješiti ni Hannin topli zagrljaj, osjećala je kao da je od nje ostalo samo tijelo.. A da duša negdje besciljno luta... -Maria, još si mlada, naći ćeš dečka koji će te zaslužiti, koji će te voljeti i neće te nikad ako povrijediti!- -Hannah, uzalud mi to pričaš.. NIKAD nikoga neću voljeti kao Jacka! On mi je potpuno zauzeo srce..- Nije si mogla objasniti njegovu promjenu ponašanja.. Nikad ne bi očekivala da će je tako povrijediti. Iako on ništa loše nije rekao.. Dosadila mu je veza i prekinuo je. Posve razuman potez. Ali, crv sumnje joj nije dao mira... Da mu se nije nešto dogodilo??
Za to vrijeme Trisha, Lisa i Nicole sjedile su u razredu očekujući neku žensku koja im je trebala održati predavanje. Tada su prvi put zamijetile jednu pomalo izoliranu curu, koja je uvijek sjedila sama u kutu i bila zamišljena. Prišle su joj. Cura je sramežljivo podigla pogled i iznenadila se. -Bok! Vidimo da si malo usamljena, pa smo te htjele pozvati da nam se pridružiš! Ja sam Nicole, a ovo su Trisha i Lisa!- prva se odvažila cura u rozom. -Bok.. Ja sam Wendy, drago mi je!- Započele su razgovor, a trojka se iznenadila kad je skužila koliko je Wendy zabavna. -Hej, pa kako to da si onda uvijek sama? Baš si super, i svatko bi bio sretan imati te kao frendicu!- nastavila je Trisha. -Pa.. Ja se volim šaliti, ali nisam baš spretna u upoznavanju novih ljudi.- rekla je Wendy. -Ok, sad kad imaš nas drugi ti i neće trebati!- našalila se Lisa. Onda je u razred došla ona ženska i predavanje je započelo.
-Hej.. Mike.. Ovaj...- započela je Trisha -Da?- Mikea je zanimalo šta mu to ima za reći. -Bismo li se mogli vidjeti u ''Planetu'' danas navečer?- -Da, nema problema!- uzvratio je Mike sretno. Slučajno ili namjerno, i Lisa, Nicole i Wendy dogovorile su se za piće večeras, i to baš u ''Planetu''.

Markova garaža...
Nicole je sjedila na starom, pomalo prljavom i razderanom kauču na kraju garaže. Otamo je imala savršen pogled na sve dečke, ali njezina je pažnja bila na Marku. Primjetila je da je Ted često škica, ali nije tome pridavala neku posebnu važnost. Ona ima dečka koji joj se sviđa, prema tome nitko drugi ne dolazi u obzir. Istina, srce ju je malo zaboljelo kad se sjetila što su ona i Ted mogli imati, ali je to pokušala ignorirati i nastavila ih slušati. Dečki su bili jako dobri, stvarno su se trudili. Možda i zato da se pred Nicole pokažu u čim boljem svijetlu. Kad su završili, Mark je došao do svoje cure i strastveno ju poljubio. Ostali su još neko vrijeme na kauču i uživali jedno u drugome. Ted je to iz prikrajka promatrao i tek sada shvatio što je propustio.

''Planet caffe''...
Trisha je stigla na dogovor točno na vrijeme. Mike je već bio tamo i nestrpljivo lupkao prstima o stol. Za stolom malo dalje sjedile su i Lisa, Wendy i Nicole. Pozdravili su se. -Pa.. Šta si me tako važnog trebala pitati da to nisi mogla obaviti u školi?- Mike se pravio glup i Trishu je to malo pogodilo. Ipak, odlučila je danas mu priznati sve, pa kud puklo da puklo. -Ovaj.. Da... Pretpostavljam da si shvatio da mi se užasno sviđaš od prvog dana kad smo sjeli skupa. Svakim danom sve se više i više zaljubljujem u tebe. Ne znam šta raditi protiv toga, i morala sam ti to reći. Priznajem, ni ti mi se ne činiš baš ravnodušnim..- -HA??- poludio je Mike -MA JESI LI TI NORMALNA? TI DA SE MENI SVIĐAŠ? KOJI TI JE? HALO?? STVARNO SI UMIŠLJENA! MA DAJ OTKAČI OD MENE!- izderao se, i to je bilo najmanje šta je Trisha očekivala. Zapravo, takav kraj nije ni očekivala. Uvijek je potajno sanjala da će završiti skupa.. Ali ovo... Ovo ju je stvarno ubilo. -Ok.. Hvala ti na iskrenosti!- rekla je tužno, zaplakala, i istrčala iz kafića. Nije znala gdje ide, samo je trčala i trčala.. Neprestano trčala.. Osjećala se praznom... Mrtvom..
-Mike, šta ti je?? Zašto je Trisha onako istrčala? Čula sam da si se nešto derao, ali nisam skužila šta!- došla je Lisa do njega. -Nemoj još i ti! Ostavite me na miru! Otpilio sam je, i to je to!- -Mike.. Nisi onaj stari.. Šta se događa s tobom?- -Ništa mi nije..- -Ne laži mi.. Dobro sam te upoznala u ovih 8 godina.. A znam i da ti se Trisha sviđa, ako se ne sjećaš rekao si mi to ne tako davno..- -Znam šta sam ti rekao...- rekao je tužno.. Nicole i Wendy su shvatile da su suvišne pa su ih pozdravile i otišle... Lisa je sjela do Mikea i zagrlila ga. -Reci mi šta te muči, tu sam da ti pomognem..- -Ne znam šta mi je.. Stvarno... Baš ne znam zašto sam se tako ponio. A toliko bih htio biti s njom! Ali nešto me puklo...- -Jooj.. A možda nije sve gotovo! Probat ću ja razgovarati s njom..- pokušala ga je utješiti Lisa. -Ma ne.. Nemoj.. Bolje pusti sve kako je..- -Ali, ako ti se sviđa... Ne kužim zašto..- -Nemoj, Lisa.. Dosta je bilo. Bok!- rekao je Mike i otišao. -Stvarno ga ne kužim! Neke je pute tako čudan.. Da mi je znati šta mu se mota po glavi...-

- 15:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga