...It feels so sad to wake up and see that all is gone...

četvrtak, 27.04.2006.

...FIRST CHAPTER...

-Što??- kliknula je Trisha -Ma nije moguće!! Maria... Maria.. je uvijek bila uz nas bez obzira na sve! A sada nas napušta zbog jednog kretena!??- Nije mogla doći sebi nakon šta su joj cure rekle novu vijest. Jedna od njih, Maria, prohodala je s tipom za kojeg se full dugo zanimala i prekinula sve veze s frendicama koje zna još od vrtića. Cure si to nisu mogle objasniti. Najviše je to pogodilo Hannu, koja je s Marijom ipak bila povezana više nego druge. Njoj više nisu mogle reći ništa o njoj, jer bi počela plakati i histerizirati.. Sve dok je jednog dana Meggie nije vidjela na kako razgovara s Marijom. Odonda ih je i Hanna ignorirala, pokušavale su pričati s njom, saznati zašto se tako ponaša, ali nijednoj to nije uspjelo. I tako su Trisha, Meggie i Nicole ostale same, napuštene. Sreća u nesreći je bila ta šta su imale jedna drugu. A ubrzo je i počela škola..

Phoenix, srednja škola...
-NE, TO NIJE MOGUĆE!!-zanijekala je Nicole i zaplakala..-Nije dosta šta sam ostala bez dvije frendice a sad me još razdvajaju i od vas!!- -Nicole- tješila ju je Meggie -viđat ćemo se na odmorima, nije to tako strašno! Naš ništa ne može razdvojiti!- -Tako je!- priključila se i Trisha -sat traje samo 40 minuta, ali su zato onih pet naših- Ali Nicole je bila neutješna.. Znala je da ništa više neće biti isto. I to sve zbog onog glupog g. Okinawe, ravnatelja njihove škole.. -On je za sve kriv! NE KUŽIM ZAŠTO NISAM MOGLA BITI U ISTOM RAZREDU KAO I VI!!?? Sve je to zbog one kučke od njegove kćeri!! PROKLETA BILA, SARAH!!-
Šta god su joj pokušale reći, situacija je postajala još gora.. -Odustajem!- konačno je progovorila Trisha -Nema smisla tebi nešto objašnjavati kad nećeš slušati! Idi onda, plači, ne moraš nam više ni dolaziti na oči!-
Nije bila svjesna koliko su te riječi pogodile Nicole. Potrčala je prema razredu i sudarila se s nekim. Bila je bijesna -ZAŠTO NE GLEDAŠ DI HODAŠ?? JOŠ MI JE SAMO FALIO JEDAN UMIŠLJENI LJEPOTAN KOJEMU JE GLAVA U OBLACIMA!!- izderala se na Teda. -Ovaj.. Oprosti!- ostao je zapanjen i nije znao šta reći. Onda je ona podigla glavu i ostala šokirana.. -OOOkkk.. Kako sam ja glupa! Zašto sam se trebala isprazniti na tako slatkom dečku?? Sad me više neće ni pogledati!! Ta moja ''sreća''!-! Tedu nije preostalo ništa drugo nego da otiđe, dok ga je Nicole pratila pogledom..-Izgleda da će ovdje biti teško naći lijepu curu koja neće biti umišljena! Jer ova je stvarno prepuna sebe...-
-Ma ne!- skoro su u isto vrijeme pomislile Trisha i Meggie.. U njihov je razred ušao Jack, izvor mnogih njihovih problema i razlog zbog kojeg ih je Maria otpilila. -Ne mogu vjerovati!- šapnula je Meggie Trishi -Čekaj samo kad Nicole..- zastala je. I sjetila se kako Nicole ne razgovara s njima. -Ja ne namjeravam 4 godine trpiti tog dosadnjakovića!- malo je prejako rekla Trisha. -Gospođice Meyers, imate li što za reći? Recite to onda naglas!-prekinuo ju je glas razrednice, gđice Tamaris. -Nnnne.. Oooprostite..- zacrvenila se, pognula glavu i čvrsto odlučila da do kraja sata neće progovoriti. Da je to odlučio netko drugi, možda bi to i bilo tako, ali Trisha.. -Jooooj Meggie!! Jesi li vidjela onog plavog tipa?? Onog koji sjedi dvije klupe ispred?- našla je novu žrtvu..-Jesam, ali iskreno, meni nije niš posebno.. Sviđa ti se??-upita Meggie. -Ma.. ne.. mislim.. malo.. Sladak je.. i panker..- -On ti je Mike, išao je sa mnom u osnovnu!- prišapnula joj je cura iz susjedne klupe, za koju je saznala da se zove Lisa i koja je izgledala jako simpatično. -Ovaj.. hvala ti...- nasmiješila se Trisha. -Dobro, djevojke otraga, mislim da bi za danas bilo dosta!- rekla je već pomalo ljuta razrednica -Trisha, pređi u drugu klupu!- Posramljena, pokupila je stvari, a još joj je gore bilo kad je shvatila da će sjediti ni manje ni više nego s..-M..M..Mike!- počela je mucati.. -Ovaj.. ja sam Trisha! Drago mi je!- -Meni još draže!- pomalo joj se zavodnički osmjehnuo Mike. A ona si nije mogla objasniti zašto joj je jedan običan neznanac tako sladak.. Bilo je nešto u tom njegovom pogledu.. Kako god bilo, sjela je s njim i ovaj put stvarno šutila do zvona.

- 15:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga