....Nemorate čitati....nije baš nekaj....x) - .danas pere carli. - Blog.hr
04.12.2007.
....Nemorate čitati....nije baš nekaj....x)
...došla mi je nekak inspiracija....sad....i evo...samo zato da nemoram opet otvoriti hrvatski...i buljiti u 63 str....Gervais...
...moram jednostavno to izbaciti iz sebe...nebrem si pomoči...evo priznajem kaj me za ovaj post potaknul tuđi post i kaj bi tak rado uzela ideju posta...jer mi je tak lepi...:))*....ali evo nebum....jer to onda nebi bil moj post...
....moram nekaj priznati...kaj me već jako jako dugo u dubini duše muči...i oče van...ali ja nedam...jer me strah i sram reakcija drugih....celi je moj razred...zapravo većina ženskog društva u razredu postala trač partija...a ja neču biti u toj partiji...ali me nekaj vuče..i tak bi rado nekaj saznala....no moj mi ponos ne dopušta...znam da ovaj blog niko ne čita...vidim po komentarima...i znam da sam jako postala dosadna s tim jadnim temama...i znam da su me neki ljudi počeli izbjegavati....i znam da se ponekad stvarno previše uživim u stvari koje obožavam....i znam da me neki ljudi nepodnose...jer sam se nekak povukla u sebe...i znam kaj neki misle kaj sm postala čudna...ali nisam...ja često mijenjam raspoloženja i zakaj bi se ja sam zbog drugih promijenila?!...i znam da su mi ije i je koma...i znam da jednostavno ne podnosim ljude koji se stalno hvale i govore kaj nebreju zdržati bez interneta, mobitela i televizije, jer postoji puno ljepših stvari u životu i mislim da je jednostavno glupo trošiti svoje vrijeme na to...makar priznajem da bi i ja sam htijela mobitel....x)

btw...ne očekujem komentare...

aj...pa*pa
11:05 - Komentiraj ( 31 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

¤
Image Hosted by ImageShack.us


But I told her why we just can't make it
I want you still but just can't take it
The time has come we oughta break it
Someone has to pay the price…:))*

Image Hosted by ImageShack.us


Jedini način da bi
izbjegli greške je steći
iskustvo.
Jedini način da bi stekli
iskustvo... je činiti
greške.

ja sam bi.^ponosna na to!



stoka.

THE RAMONES
The Adicts
Misfits
Six Pack
Antitodor
Anti-flag
Atheist Rap
Ateisti
Analena
Dead Kennedys
The Exploited
The Real McKenzies
NOFX
Belfast Food
Fakofbolan
Pasi
Pennywise
Rancid
Kurac Od Ovce
Azra
KUD Idijoti
Sex Pistols
4 skins
The Casualties
Bez Panike
Bakterije
Led Zeppelin
Hladno Pivo
Aerosmith
Coldplay
Babyshambles
System of a Down
FNC Diverzant
Debeli predsjednik
REM





Image Hosted by ImageShack.us




.
nema ga.

credits
duckdz. - x x x