it's nothing important

ja nisam



čemu sve?
recite ako znate jer ja neznam!čemu trud?zašto se jebem u mozak?zašto želim biti nešto što ne mogu biti,tj.netko...kad uopće ne moram biti...ne moram BITI...shvaćate?

zašto plačem?stavrno neznam...nisam ni sama shvatila da plačem do prije par minuta.i kada sam skužila suze su počele još više teći,a ja ne zan,m zašto...bolesno..
možda zato jer nemam život..možda zato jer sam pripita...možda zato jer mis vira nešto tužno,al nemam pojam šta,bilo je u kazićiu
neznam
ma neznam ja ništa,samo želim nstati jer mi sbve ide na kurac!stvarnost me ubija!bilo je lješpe kad sam sanjala!znala sam što je stvarno ali to sam ignorirala...sad sam izgubila nit,ispustila sam to jebeno uže i više se nema m za šo primiti..jednosatvno klizim
i nemam kome reći jer nitko me ne sluša!nemam kome reći da i ja imam dušu ijebeno srce!da i ja osjećam1da me boli kad me pljuju,kad mi lažu!da me boli to što sam sama...uvijek sam bila i uvijek ću biti a nemogu više.
i nek se jebu svi,nekidu u kurac"!
i nek vas čuva bog,u kojeg god boga vjerujete..i budite dobri drugima i budite dobri sebi,i volite i budite voljeni i gledajte komedije i čitajte knjige,možete hermanahessea,i plačite na drame, ivi dečki,i nemojte se ševiti nego vodite ljubav,i govorite ljudima koje volite da ih VOITE jer već sutra mogu umrijeti,i slušajte glazbu jer se netko trudio da ju napravi,i šnjofajte cvjeće,fino miriši i laku noć

27.01.2006. u 21:46 | 21 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga

ništa važno,samo neke gluposti koje mi padnu na pamet,a nemam ih kome reći
--------------------

chitam...

bar bacite oko...ne bojte se opće nisu slični mojemu...fakat su ODLIČNI...
-----------------------------------
*Highway Star--..........da.............
daydream --predivan blog..cura piše iz duše..ne znam kojim riječima da opišem:)
TWEP--dečec predobro piše i ima najkulniji dizajn koji sam ikad vidjela..yap
izgubljena--pjesnik i pol:)..predivno piše..uvijek se rascmoljim kad sam na njenom blogu:))
dumb*--krasno piše..ima dobre stavove cura...
4everyoung--ful dobar blog..cura jako draga i smušena;)
z.l.e.v.A.n.k.a.--pametna cura...zapravo žena:))...na njene postove se piša od smijeha!:D
Siddhartha--drag lik s pravilnim razmišljanjima i jako lijepim tekstovima=)
čarolija--****

~PinkEye~--pregenijalan nakit!ful otkačeno i jedinstveno:)....no comments
Lonac :)--zakon brend nju blog:)o đi kako crta..ful impresivno
blog koji se gleda--za lubitelje fotografije

Black Dog--nepotreban link jer ga ionako svi čitaju...s razlogom:)







adopt your own virtual pet!



maj litl bejbi=)...e kad god mi je jedan ovakav u sobi,nejdem spavat jer...-(nemojte se smijat!)-..jer se bojim da mi ne plazi po licu kad spavam.i onda sjedim na krevetu i buljim u njega..sat...dva...-(nemojte se smijati!)-...i fino zemem tonu vece papira da ga zgnječim i ..nemogu!i onda..-(nemojte se smijati!znam da se smijete.to nije smješno,već tragično!)-...i onda se plačem zato jer ne želim ubiti malog sljatkog pauka,a NE DA MI SPAVATI!!!...




HASH(0x8592990)
You are Heroin (aka: smack, dope, brown sugar...).
You are the most dangerous drug between all
other kinds. You are bold, deep, dark,
mysterious, have your own world. You are
classified as class (A) illegal drugs.


What kind of Drugs are you? and how that reflect your personality?
brought to you by Quizilla


HASH(0x8ce3d68)
What kind of person is your split personality?

brought to you by Quizilla


Take the quiz:
Suicide, Pain or Play

Truely Suicidel
You are Truely Suicdel, I shall be sure to send black roses to your funeral.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!



Take the quiz:
What Kind Of Morbid Are You?(Pics+Plz Rate)
Artist Morbid
You express your sick ways and anger through your stories, drawings, and poems. Just cause you dont act on your impluses doesnt mean you dont think of them. You write your sick fantasies down to keep yourself in control.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!



Take the quiz:
Whats your "true theme song" ~PICTURES~

Pretty girl By;Sugarcult
If you get told all the time your beautiful but you don't believe it. You can never find that one special person that you've been looking for...but your a pretty girl right? It does'nt make sense to you...if your beautiful but you always seems like theres no guys who like you...to you love is an excuse to get hurt...and don't worry your just like me.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


What is your weird quotient? Click to find out!