it's nothing important

sretna nova

Malo kasnim,ali sretna vam nova!
Barem onima koji slave.
Meni osobno je to dan ko i svaki drugi.Samo se osjećam jadnije nego inače.Svi idu nekamo..okupi se društvo i idu se zabavljat.Mislim..to svi rade!E vidite...ja sam ove godine bila sama na novu godinu.Starci i buraz su otišli na trg,a ja sam ostala doma.Crtala sam neke gluposti i gledala film.I u ponoć sam shvatila kako sam totalno jadna.To slavlje mi ništa ne znači,ali drugima znači i svi žele biti sa svojim prijateljima na novu,samnom nitko nije bio.........mislim da i sami možete pogoditi do kojeg sam zaključka došla.

no...sretna vam nova!!!želim vam sve najbolje!
da se zabavljate..da steknete puno novih prijatelja....da imate para, i naravno da nađete dečka/curu svog života ;)

01.01.2006. u 18:47 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga

ništa važno,samo neke gluposti koje mi padnu na pamet,a nemam ih kome reći
--------------------

chitam...

bar bacite oko...ne bojte se opće nisu slični mojemu...fakat su ODLIČNI...
-----------------------------------
*Highway Star--..........da.............
daydream --predivan blog..cura piše iz duše..ne znam kojim riječima da opišem:)
TWEP--dečec predobro piše i ima najkulniji dizajn koji sam ikad vidjela..yap
izgubljena--pjesnik i pol:)..predivno piše..uvijek se rascmoljim kad sam na njenom blogu:))
dumb*--krasno piše..ima dobre stavove cura...
4everyoung--ful dobar blog..cura jako draga i smušena;)
z.l.e.v.A.n.k.a.--pametna cura...zapravo žena:))...na njene postove se piša od smijeha!:D
Siddhartha--drag lik s pravilnim razmišljanjima i jako lijepim tekstovima=)
čarolija--****

~PinkEye~--pregenijalan nakit!ful otkačeno i jedinstveno:)....no comments
Lonac :)--zakon brend nju blog:)o đi kako crta..ful impresivno
blog koji se gleda--za lubitelje fotografije

Black Dog--nepotreban link jer ga ionako svi čitaju...s razlogom:)







adopt your own virtual pet!



maj litl bejbi=)...e kad god mi je jedan ovakav u sobi,nejdem spavat jer...-(nemojte se smijat!)-..jer se bojim da mi ne plazi po licu kad spavam.i onda sjedim na krevetu i buljim u njega..sat...dva...-(nemojte se smijati!)-...i fino zemem tonu vece papira da ga zgnječim i ..nemogu!i onda..-(nemojte se smijati!znam da se smijete.to nije smješno,već tragično!)-...i onda se plačem zato jer ne želim ubiti malog sljatkog pauka,a NE DA MI SPAVATI!!!...




HASH(0x8592990)
You are Heroin (aka: smack, dope, brown sugar...).
You are the most dangerous drug between all
other kinds. You are bold, deep, dark,
mysterious, have your own world. You are
classified as class (A) illegal drugs.


What kind of Drugs are you? and how that reflect your personality?
brought to you by Quizilla


HASH(0x8ce3d68)
What kind of person is your split personality?

brought to you by Quizilla


Take the quiz:
Suicide, Pain or Play

Truely Suicidel
You are Truely Suicdel, I shall be sure to send black roses to your funeral.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!



Take the quiz:
What Kind Of Morbid Are You?(Pics+Plz Rate)
Artist Morbid
You express your sick ways and anger through your stories, drawings, and poems. Just cause you dont act on your impluses doesnt mean you dont think of them. You write your sick fantasies down to keep yourself in control.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!



Take the quiz:
Whats your "true theme song" ~PICTURES~

Pretty girl By;Sugarcult
If you get told all the time your beautiful but you don't believe it. You can never find that one special person that you've been looking for...but your a pretty girl right? It does'nt make sense to you...if your beautiful but you always seems like theres no guys who like you...to you love is an excuse to get hurt...and don't worry your just like me.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


What is your weird quotient? Click to find out!