Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
me...:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jaaaaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
simki i ja u bejbija...:)


ime:vedrana
raz:1.,marulić
kvart:po lokaciji je to spinut-marjan,al u srcu je uvik bia i uvik će ostat...VAROŠ...
rođena:15.08.1992...vatrena lavica...hehe
izlazin:ugl visin na igralištu,odemo do f-a,na baće ili negdi bančimo
slušan:ugl techno,trance,domaći rock,i još neke varijacije


VOLIN
-svoje prijatelje
-muziku
-zabavu,izlaske,smijeh
-ćakulu,svađe
-nogomet
-lito
-čokoladu
-iskrenost
-ljubav
-internet
-duvan,alkohol...hehe
-život
-split...moj grad
-VIS
-HAJDUK I TORCIDU
-BEJBIIIIIIIIIIIIIIII I SVE VIŠANE...ajme obožavan ih sve,sve,sve


MRZIN
-pravila
-egoizam,dvoličnost,iskorištavanje
-laži,dosadu
-školu
-cajke
-srbe
-lovu
-politiku
-fašiste,naciste,ustaše,komunjare,partizane...sve te gadove
-TALIJANE...ja i toni smo definitivno najveći mrzitelji talijana ikad...uf,šta smo sve s njima prošli...:PP


moj msn:mala_varosanka@hotmail.com





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
čarmelina i ja na šolti


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
heh...mislin da su komentari suvišni...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nemojte se čudit...to smo ipak mi...:)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
isto na šolti...

Linkovi




...blogovi koje čitan.......

...antonija...
...jan...
...shkare...
...karmen...
...nadrkana...
...poison_heart...
...marija...
...ruše...
...gilja...
...max...
...vasilj...
...sandra...
...dino...
...bose...
...gosu...
...matija...
...irena...
...tani...
...ceca...
...snufflepagus...
...vale...






...ekipa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivo i zdene

zdenka-ono stvarno moja the best prija...vec jako dugo...ne znan sta bi bez nje...ludakinja teska,tako zna covika ubit u pojam,uff...to najbolje znamo ja i buzda...hehe...ajme...ma smisnica moja,ne znan sta bi bez nje,obozavan je...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
droga i buzdek

buzda-e to je vec biser...haha...ma buzdek,sta rec o njoj...predobra zenska,stvarno,obozavan je...jedinstvena,neponovljiva...sta je je...inace moj privatni psihic...ma ona bi dala zivot za mene ka i ja za nju...obozavan s njon vodit dubokoumne razgovore...prepametna je...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
droga i karmen

karmen-ma luda moja...ona je stvarno posebna...puno je volin...ma sve bi ucinila za tebe...cila je otkacena,vesela...kad se pocne smijat,ajme majko...ma opicena sto na sat...iman povjerenja u nju previse...ma stvarno je volin...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivo i irena

irena-ajme sta rec...irena moja...teska kraljica.,..obožavan je...mislin ono dddddddddd,ko je ne bi volia...:))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
leona i dino

leona-a s njon se nisan bas previse druzila,zblizile smo se na osmaskoj...tad mi je stvarno prirasla srcu...zna ona zasto...ma kraljica teska...uz nju ti nikad nije dosadno...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jope i dina

jope-lipotica moa,predraga zenska,uvik je tu uz tebe,stvarno ce uvik pomoc...s njon je stalno sprdancija...obozavan je...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sandra i buzda

sandra-kraljica najveca...ma legenda teska,lipotica,pametnica...ma sve naj...uvik me oraspolozi...osin kad pocne pivat onu francusku pismicu,necu ti to nikad zaboravit...ispizdila si me...ma volin te puno


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
golupcici...mia i droga

mia-rekla bi dina,moa srecica...hehe...eto,jedino u cemu se slazen s njon...ma predobra,nema zamjerki...bile smo prije super,onda smo malo zaladile zbog nekih dogadaja koji su se ispostavili lazni...sad mi je za,al zna ona to...sta rec nego da je obozavan



tea-a tea ka tea...nikad je nisan podnosila,al pocela se druzit s nama prije par miseci,i postala mi je uzasno draga bez obzira na okolnosti,sta se tice toga nisan jasna sama sebi kako se to dogodilo al nije vazno...ma prepametna je,obozavan sve one njene pisme...talentirana je za pisanje,nema sta...ma stvarno mi je postala super,zato san je i stavila tu...eto nadan se da cemo se vise druzit nakon lita...jer bi mi bilo neopisivo za da nismo prijateljice



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tihana

tihana-eto tihana moja,zadnja al ne i najmanje vazna...ona je mozda cak i najvaznija ...mislin da sad ne bi bila tu da nije bilo nje prije nekih misec ipo...psihijatrica moja...ma obozavan je...uvik uz tebe,uvik,uvik,uvik...volin te puno








četvrtak, 12.07.2007.

...adio ljubavi stara,adio zvijezdo sjajna...put ti se sad otvara...adio ti sve do raja...

ola,ljudovi...evo odlučila san se malo vratit blogu...hehe...mislila san ga izbrisat,al na kraju ništa od toga...
neću tu pisat o našen rastanku jer mi je više pun kurac toga...ja san dovoljno o tome pokazala onaj zadnji dan škole...hehe...znat ćete vi o čemu se radi...toliko o tome...

neću pričat previše o ljubavi...odlučila san sve ostavit u prošlosti,iza sebe...sad se okrećen novin prilikama...a bome tu ih na visu ima na bacanje...haha...i za to će neki znat o čemu se radi...ne želin to ovako javno objavljivat...
valjda ste skužili iz ovoga da san na visu...

ode mi je prejebeno...baš guštan...priko dana odmaran,noću tulumarin...ludilo...šta još reć...
nego,ove godine nema viške...i to je previše u kurcu...al dobro...zabavit ćemo se mi sami...

sutra dolazin u split...ipak mi je karmen rođendan...to ne smin propustit...
jedva čekan vidit sve...nismo se vidili po miseca...to je ipak malo previše za nas...
mislila san sad stavit sve slike...ali san ja ka ja,slučajno izbrisala cili folder sa nekih 700 slika,i sad mi se ne da to ponovo pribacivat na kompjuter...tako da ću slike stavit za par dana...

znači ljudi moji...i službeno san ustala iz mrtvih tako da očekujen bar nešto komentara...

budite pozdravljeni...










|Komentiraj 18| >Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.