Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
me...:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jaaaaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
simki i ja u bejbija...:)


ime:vedrana
raz:1.,marulić
kvart:po lokaciji je to spinut-marjan,al u srcu je uvik bia i uvik će ostat...VAROŠ...
rođena:15.08.1992...vatrena lavica...hehe
izlazin:ugl visin na igralištu,odemo do f-a,na baće ili negdi bančimo
slušan:ugl techno,trance,domaći rock,i još neke varijacije


VOLIN
-svoje prijatelje
-muziku
-zabavu,izlaske,smijeh
-ćakulu,svađe
-nogomet
-lito
-čokoladu
-iskrenost
-ljubav
-internet
-duvan,alkohol...hehe
-život
-split...moj grad
-VIS
-HAJDUK I TORCIDU
-BEJBIIIIIIIIIIIIIIII I SVE VIŠANE...ajme obožavan ih sve,sve,sve


MRZIN
-pravila
-egoizam,dvoličnost,iskorištavanje
-laži,dosadu
-školu
-cajke
-srbe
-lovu
-politiku
-fašiste,naciste,ustaše,komunjare,partizane...sve te gadove
-TALIJANE...ja i toni smo definitivno najveći mrzitelji talijana ikad...uf,šta smo sve s njima prošli...:PP


moj msn:mala_varosanka@hotmail.com





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
čarmelina i ja na šolti


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
heh...mislin da su komentari suvišni...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nemojte se čudit...to smo ipak mi...:)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
isto na šolti...

Linkovi




...blogovi koje čitan.......

...antonija...
...jan...
...shkare...
...karmen...
...nadrkana...
...poison_heart...
...marija...
...ruše...
...gilja...
...max...
...vasilj...
...sandra...
...dino...
...bose...
...gosu...
...matija...
...irena...
...tani...
...ceca...
...snufflepagus...
...vale...






...ekipa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivo i zdene

zdenka-ono stvarno moja the best prija...vec jako dugo...ne znan sta bi bez nje...ludakinja teska,tako zna covika ubit u pojam,uff...to najbolje znamo ja i buzda...hehe...ajme...ma smisnica moja,ne znan sta bi bez nje,obozavan je...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
droga i buzdek

buzda-e to je vec biser...haha...ma buzdek,sta rec o njoj...predobra zenska,stvarno,obozavan je...jedinstvena,neponovljiva...sta je je...inace moj privatni psihic...ma ona bi dala zivot za mene ka i ja za nju...obozavan s njon vodit dubokoumne razgovore...prepametna je...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
droga i karmen

karmen-ma luda moja...ona je stvarno posebna...puno je volin...ma sve bi ucinila za tebe...cila je otkacena,vesela...kad se pocne smijat,ajme majko...ma opicena sto na sat...iman povjerenja u nju previse...ma stvarno je volin...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivo i irena

irena-ajme sta rec...irena moja...teska kraljica.,..obožavan je...mislin ono dddddddddd,ko je ne bi volia...:))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
leona i dino

leona-a s njon se nisan bas previse druzila,zblizile smo se na osmaskoj...tad mi je stvarno prirasla srcu...zna ona zasto...ma kraljica teska...uz nju ti nikad nije dosadno...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jope i dina

jope-lipotica moa,predraga zenska,uvik je tu uz tebe,stvarno ce uvik pomoc...s njon je stalno sprdancija...obozavan je...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sandra i buzda

sandra-kraljica najveca...ma legenda teska,lipotica,pametnica...ma sve naj...uvik me oraspolozi...osin kad pocne pivat onu francusku pismicu,necu ti to nikad zaboravit...ispizdila si me...ma volin te puno


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
golupcici...mia i droga

mia-rekla bi dina,moa srecica...hehe...eto,jedino u cemu se slazen s njon...ma predobra,nema zamjerki...bile smo prije super,onda smo malo zaladile zbog nekih dogadaja koji su se ispostavili lazni...sad mi je za,al zna ona to...sta rec nego da je obozavan



tea-a tea ka tea...nikad je nisan podnosila,al pocela se druzit s nama prije par miseci,i postala mi je uzasno draga bez obzira na okolnosti,sta se tice toga nisan jasna sama sebi kako se to dogodilo al nije vazno...ma prepametna je,obozavan sve one njene pisme...talentirana je za pisanje,nema sta...ma stvarno mi je postala super,zato san je i stavila tu...eto nadan se da cemo se vise druzit nakon lita...jer bi mi bilo neopisivo za da nismo prijateljice



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tihana

tihana-eto tihana moja,zadnja al ne i najmanje vazna...ona je mozda cak i najvaznija ...mislin da sad ne bi bila tu da nije bilo nje prije nekih misec ipo...psihijatrica moja...ma obozavan je...uvik uz tebe,uvik,uvik,uvik...volin te puno








subota, 13.01.2007.

fali mi vis...

alo,ljudi,nije me dugo bilo...bila san na visu i bilo mi je savršeno...
bila san sa ferićkon...lipo smo se provele...zajebavale...ma super...

bejbi...najbolji kafić na cilon otoku se preuredia...i lipo je to sve,ali nije to ono šta je bilo...prije je ima dušu,a sad je nekako isto ka svugdi,bezveze...
i niko više od mlađih i ne izlazi baš tamo...
a ja i ferička smo ka kretenuše bižale svaku noć vanka,a onda bismo završile svugdi,samo ne u bejbija...
i vidila san sve žive...puno mi je ljudi falilo...vidila san i savu...to van je moj,amo reć,bivši...ma opće mi se ne da pričat o njemu...
vidila san još nekog...ajme...lipši je nego prije...nema veze o kome se radi...iman puno slika...stavit ću van za koji dan...i još iman stavit i one sa nove...
ovin puten moran pozdravit bačija...ma to van je moj super prijatelj sa visa...sad san bila na kavi u efa s njin...danas mu je rođendan...
SRITAN TI ROĐENDAN!!!!!!!!
žaj mi je šta nećemo bit večeras s vama na visu...jebiga...al biće ludnica...najrađe bi sad došla...ajme...šta da van još pišen...neman blage...
pozdrav svima...mojoj ferićki,pa marini,marina moja,nadan se da ćeš brzo ozdravit,aj bar nećeš u školu,onda pozdrav svima sa visa,pa svin mojin varošanima,ne da mi se sad nabrajat,pa svima vama koje ne znan,a čitate me...i tako...ljudi moji,ćao....

p.s.(stavila san dole jedan video od save,znat ćete ko je to ako ste pročitali post...on van je ka neki biker pa su ovo radili on i ekipa...meni je ovo čisto komično...ne znan kako vama...AJ KOMENTIRAJTE...)


|Komentiraj 75| >Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.